Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Jauni tramvaju vagoni – ātrākais 2019.gadā


atlikušas 250 zīmes


Jauni tramvaju vagoni – ātrākais 2019.gadā (15)

Otrdienā, 23. februārī, 2016 | BIRKAS: Liepājas tramvajs , ES , tramvajs , tramvaju depo
Izdrukāt Ziņot
FOTO: irliepaja.lv

Vagonu parks ir novecojis un tehniskais stāvoklis nav apmierinošs. Vagonos ir slikta skaņas izolācija, novecojušas apkures un ventilācijas sistēmas, neērta iekāpšana un izkāpšana.

Tā par SIA "Liepājas tramvaja" pašreizējiem 16 vagoniem teikts Ministru Kabineta noteikumu projektu anotācijā par tramvaju līniju attīstību Latvijā, informē Satiksmes ministrijas sabiedrisko attiecību speciālists Rolands Rumba. "Tramvaju vagoni neatbilst vides pieejamības prasībām, proti, cilvēkiem ratiņkrēslos, māmiņām ar bērnu ratiem iekļūšana tramvajā patstāvīgi nav iespējama. Zemais pasažieru ērtību līmenis neveicina autobraucēju atteikšanos no vieglo automašīnu izmantošanas par labu tramvajam. Novecojušiem vagoniem ir nepieciešamas lielas remontdarbu uz uzturēšanas izmaksas," sacīts turpat.

Tomēr ir gaisma tuneļa galā. Uzņēmumā "Liepājas tramvajs" šajā un nākamojos gados plānots ieguldīt ievērojamus naudas līdzekļus. Attīstības projekta kopējās izmaksas 15 427 840 eiro, no kuriem Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 13 miljoni. Pa gadiem tie sadalīti šāds: 2016.gadā – 111 889 eiro, 2017.gadā – 4 211 640, 2018.gadā – 4 323 529, 2019.gadā – 6 647 060.

Kā tiks tērēti attīstības projekta līdzekļi un kad tad liepājnieki beidzot tiks pie jauniem vagoniem, kas solīti jau vairākkārt, stāsta SIA "Liepājas tramvajs" projektu sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Gruntmane: "Patlaban notiek Tramvaja tilta un Lielās ielas rekonstrukcijas projektēšana. Pēc tehniskā projekta pabeigšanas (plānots šajā gadā pēc iespējas ātrāk), sāksies iepirkuma procedūra uz veicamajiem darbiem.

Līdzekļi, ko paredzēts apgūt 2017.gadā, (4,2 miljoni) ir aptuvenā prognoze par šo darbu iespējamām izmaksām, bet tas nenozīmē, ka tā arī būs. Pēc iepirkuma procedūras varēs runāt konkrēti. Pārējais finansējums gan paredzēts jaunu tramvaju vagonu iegādei. Tie varētu būt 6 – 7 vagoni, bet arī šeit konkrēti varēs runāt tikai pēc iepirkuma beigām. Kāpēc līdz 2019. gadam? Tramvaju vagonus sāks ražot tikai pēc iepirkuma beigām, kad būs skaidra  specifikācija un cena, tātad arī skaits. Konceptuāli no projekta kopējām izmaksām (15 miljoniem) trešā daļa paredzēta tramvaja tilta un Lielās ielas rekonstrukcijai, divas trešdaļas – jaunu tramvaja vagonu iegādei."


Sludinājums

Dzintars
10:11 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(8)
+

Pārāk ilgi jau marinē šo jautājumu. kad nopirks to dažus jaunos vagonus, tad sliedes būs jālabo atkal.

Viedoklis
10:25 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(9)
+

Katru dienu izmantoju autobusu un tramvaju satiksmi , bet man labāk patīk braukt tramvajā, nejūtu nekādu novecošanos, nolietojumu,pa jaunajām sliedēm iet tā, ka švīkst, pie sēdekļiem ieslēgta apkure, bet jaunajos autobusos Solaris gan ļoti nepatīk. Domāju , ka tie nav piemēroti mūsu pilsētai : gaisa kondicionieri gan ziemā, gan vasarā ieslēgti -pūš acīs, autobuss varbūt pārāk viegls , jo raustās tā , ka, gatavojoties izkāpt ,bail zaudēt līdzsvaru !
Man līdz pensijai vēl ļoti tālu, tāpēc nevajag atbildes kom., ka penšiem jāpaklusē !

Gotiņa
10:30 | 23/02/16
ZIŅOT
(-5)
(17)
+

Gan jau viss būs labi! Kad muižai kaut ko savajadzēsies, pie viena piepirks klāt ari tos vagonus.

to Gotiņai
14:33 | 23/02/16
ZIŅOT
(-2)
(2)
+

Brīnišķīgs komentārs. Bet reiz ir bijis pareģojums, ka viss sazagtais būs jāatdod... Un ekonomiskajiem noziedzniekiem nāksies vaiga sviedros atstrādāt tautai nolaupīto...

:::
10:59 | 23/02/16
ZIŅOT
(-5)
(4)
+

Par agru...piepūt vaigus, Gotiņ, lai verbālā izeja saglabājas kādu gadu vai divus...:))

Jā!
10:39 | 23/02/16
ZIŅOT
(-4)
(12)
+

Gaidam līniju uz Piena muižu!

:::
10:57 | 23/02/16
ZIŅOT
(-6)
(6)
+

Par agru, draugs, par agru sākt priekšvēlēšanu kampaņu...:))

soliijumi
10:42 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(11)
+

Kad būs Velnciema viadukts un tramvajs caur Laumeni līdz Karostas tiltam?!

Dagoberts
11:31 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(7)
+

Šie tramvaju vagoni lieliski piestāv pilsētai.
Ja godīgi, man pat negribētos, ka tos maina.

op
12:45 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

made in cehoslovakija

ko, ko
13:10 | 23/02/16
ZIŅOT
(-3)
(5)
+

Ivars vairs savā X5 nevadā?

Divi pensi
19:14 | 23/02/16
ZIŅOT
(-1)
(3)
+

''Zemais pasažieru ērtību līmenis neveicina autobraucēju atteikšanos no vieglo automašīnu izmantošanas par labu tramvajam. ''
JĀ, PĒDĒJĀ LAIKĀ TRAMVAJA PASAŽIERI MASVEIDĀ PĀRGĀJUŠI UZ AUTO.

Piena
19:20 | 23/02/16
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

muižā nodots CU , tāpēc Lie Pa rezidenti piepūtuši vaigus !

Penšiem
08:51 | 26/02/16
ZIŅOT
(-1)
(1)
+

Slikti-nabadzīgi dzīvojam, bet pilsēta pārpildīta ar autiņiem, ne jau sab. transporta ietekmē , bet " slikti dzīvojam " !

hmm
03:07 | 28/02/16
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Tiesam, kaut ka savadi. Pirms laicina deklareja ka Raina parbrauktuve ir pilsetas vaja vieta, ka visi tranzitceli planoti ta, lai uz ostu pari dzelzcelam vestu viadukts, turklat ar tramvaja sliedem, kas nozimetu jaunu liniju caur vienu no apdzivotakajiem rajoniem (Laumas), lidz 15.vsk un Karostas tiltam. Nu vairs par to ne varda...Kas notiek!? Vai tad pasam portalam par to nerodas jautajumi? Kapec netiek tureti solijumi???

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki