Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Gints Lūsis paliek amatā, varēs deldēt parādu


atlikušas 250 zīmes


Gints Lūsis paliek amatā, varēs deldēt parādu (10)

Autors: Sarmīte Pujēna
Trešdienā, 25. maijā, 2016 | BIRKAS: Gints Lūsis , LST , deklarācija
Izdrukāt Ziņot
FOTO: irliepaja.lv

Pašvaldības aģentūras "Liepājas sabiedriskais transports" direktors Gints Lūsis amatpersonas deklarāciju šajā amatā aizpildījis jau piekto gadu pēc kārtas.

Tieši uz tik ilgu laiku viņu 2011.gadā apstiprināja jaunizveiotās aģentūras vadītāja amatā. Tas arī bija iemesls, kāpēc aizvadītajā domes sēdē 19.maijā deputāti lēma par Lūša pilnvaru pagarināšanu vēl uz pieciem gadiem. Lēmums bija lavbvēlīgs, un arī nākamgad Lūsim nāksies pildīt valsts amatpersonas deklarāciju. Tiesa, opozīcija neatbalstīja šo lēmumu un arī neakceptēja aģentūras gada pārskatu, kurā, pēc deputātes Lindas Matisones sacītā, rakstīts, ka viena no aģentūras funkcijām ir veicināt biežāku sabiedriskā transporta izmantošanu, taču Liepājā pērn tas nav izarīts, jo pārdoto biļešu skaits ir samazinājies. “Neskatoties uz to, ka tramvaja līnija ir pagarināta, par 20% samazinājies pasažieru skaits, un visiem ir skaidrs, ka tas noticis biļešau cenu paaugstināšanas dēļ,” uzsvēra deputāte, nepieņemot pozīcijas un Lūša iebildes, ka precīzu pasažieru skaitu noteikt neesot iespējams.

Savā kārtējā gada deklarācijā – par 2015. gadu – Gints Lūsis norādījis vēl tikai vienu amatu bez aģentūras direktora pienākumiem, proti, viņš bijis arī domes Publisku izklaides un svētku pasākumu iesniegumu izskatīšanas komisijas loceklis.

Lūša īpašumā, tāpat kā gadu iepriekš, bijis dzīvoklis Liepājā un SIA "A & GL" kapitāla daļas 2134 eiro vērtībā, kā arī piekabe, 1977.gada izlaiduma transporta kravas kaste Westfalia.

Lūsis nav deklarējis nekādus naudas uzkrājumus, nav veicis nekādus deklarējamus darījumus un nav izsniedzis aizdevumus, taču deklarējis parādsaistības, kuru apmērs pārsniedz 20 Ministru kabineta noteiktās minimālās mēnešalgas – 48 875 eiro.

Ienākumus Lūsis pērn guvis Liepājas domē – 531 eiro (2014.gadā – 400,50 eiro), no Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras – 381,90 eiro un pašvaldības aģentūrā "Liepājas sabiedriskais transports", kur algā saņēmis16 488,03 eiro (16 896,92 eiro).

Sludinājums

ne visiem
08:56 | 25/05/16
ZIŅOT
(-9)
(5)
+

Ir skaidrs, ka pasažieru kritums notika aizbraukušo liepājnieku dēļ!

veselība laba!
12:25 | 25/05/16
ZIŅOT
(-0)
(19)
+

Es nekur neesmu aizbraukusi!!!
Tikko paaugstināja sabiedriskā transporta cenu,tā eju ar kājām - nu jau drīz būs gads!
Paldies Lūsi,paldies dome,paldies Šķēles!

Līkne
09:32 | 25/05/16
ZIŅOT
(-0)
(19)
+

Tā turpināt, katru gadu pasažieru skaitu samazināt par 20% un pēc 5 gadiem pasažieru skaits būs apaļa nulle.

Parabola to līknei
10:25 | 25/05/16
ZIŅOT
(-8)
(3)
+

katru gadu pasažieru skaitam tu nulli nekad nedabūsi! Skolā mācīties vajadzēja!

ha
07:53 | 26/05/16
ZIŅOT
(-0)
(6)
+

Pareizi bija jāraksta - Varēs deldēt krēslu parāds pats deldēsies

liene
09:11 | 27/05/16
ZIŅOT
(-5)
(0)
+

Mīļie cilvēki, muļķim skaidrs, ka pasažieru skaits nevar mainīties tikai cenas dēļ, tie ir vairāki faktori un daudzi no viņiem ir ilgtermiņa, ne jau pēdējo piecu gadu rezultāts un ne Lūša spēkos ir tās risināt! Tās ir problēmas valsts līmenī! Otrkārt, super, ja cilvēki vairāk sākuši staigāt ar kājām, vai pārvietoties ar riteni, tad viss ir ok! "Zaļa pilsēta" un veselīgi cilvēki:))))

to Lienei
11:28 | 27/05/16
ZIŅOT
(-0)
(6)
+

Bet viena liela, liela daļa bijušo pasažieru ir pārsēdušies uz personīgajām automašīnām, te Tev Liene nu ir "Zaļā pilsēta" un veselīgāki cilvēki :(((

liene
12:32 | 27/05/16
ZIŅOT
(-5)
(0)
+

Pēdējais teikums manā komentārā attiecās uz iepriekš minēto, ka kāds redz pie cenu paaugstinājuma sācis iet ar kājām:))))) Un otrkārt, tāpēc jau minēju, ka ir vairāki faktori, kuri jāņem vērā, kāpēc pasažieru plūsma ir samazinājusies, protams, tas ka cilvēki brauc ar personīgo auto. Treškārt, diez vai izdevīgāk ir nopirkt personīgo auto, ieliet degvielu, nodrošināt auto apkopi (ikmēneša nepieciešamo), nu un.tt, un cerēt, ka tas ir ekonomiskāk, nekā braukt ar autobusu :)))))))) Tas nav saistīts ar cenām, bet gan ar ekonomisko situāciju valstī!!!!! Papētiet attīstīto pilsētu iedzīvotāju pārvietošanās paradumus pilsētās, tad arī sapratīsiet, par ko es runāju!!!!! Nopelt otra darbu mēs visi mākam!!!!!!

to lienei
12:59 | 27/05/16
ZIŅOT
(-0)
(7)
+

Kur ir loģika, kāpēc tad cilvēki ir no sabiedriskā transporta pārsēdušies uz automašīnām, ja jau tas ir dārgāk, ja ģimenei jānopērk mēneša biļetes (~30eur+30eur+15eur) gadā tas jau sastāda apmēram 1000 eur. (!!!) :(((. Bez tam jau personīgais transports netiek izmantots tikai kā pārvietošanās līdzeklis pilsētas teritorijā.:)))

pakis
10:34 | 29/05/16
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Atkal viens no laukiem ticis liepajā.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki