Pašvaldība aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību tam, ka ir veiktas izmaiņas pašvaldības institūciju nosaukumos, kas jāņem vērā, veicot norēķinus ar Liepājas pašvaldību.

Turpmāk, norēķinoties ar Liepājas domi, kā maksājuma saņēmējs jānorāda "Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija", informē Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Freidenfelde.

Lūdzam iedzīvotājus ņemt vērā, ka, veicot maksājumus, piemēram, par nekustamā īpašuma nodokli, turpmāk kā maksājuma saņēmējs jānorāda "Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija", pretējā gadījumā banka maksājuma uzdevumu neatpazīs un nevarēs veikt. Pārējie iestādes rekvizīti netiek mainīti.

Liepājas pilsētas pašvaldības administrācijas nodokļu un nodevu norēķinu konti apskatāmi šeit.

Maksājuma saņēmēja maiņa saistīta ar izmaiņām pašvaldības institūciju nosaukumos, kas precizēti jaunajā Liepājas pilsētas pašvaldības nolikumā, kas apstiprināts 2016. gada 14. jūlija domes sēdē. Savukārt izmaiņas Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu maksātāja reģistrā veiktas 2016. gada 27. oktobrī.

Jaunajā Liepājas pilsētas pašvaldības nolikumā definēts, ka Liepājas pilsētas dome ir iedzīvotāju ievēlēti pārstāvji – deputāti –, kas pieņem lēmumus, nosaka pašvaldības institucionālo struktūru, lemj par autonomo funkciju un brīvprātīgo iniciatīvu īstenošanu un par kārtību, kādā pašvaldība nodrošina tai deleģēto valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu izpildi, kā arī izstrādā un izpilda pašvaldības budžetu.

Savukārt Liepājas pilsētas pašvaldības administrācija turpmāk būs no domes atsevišķa pašvaldības iestāde, kas arī turpmāk, tāpat, kā līdz šim, nodrošinās domes pieņemto lēmumu izpildi, organizēs vietējās pārvaldes darbu, ievērojot normatīvo aktu prasības, tai skaitā sagatavos domes lēmumu projektus un nodrošinās to virzību, izdos administratīvos aktus, atbildēs par normatīvo aktu ievērošanu un to piemērošanu pašvaldības darbā.