Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Dramatiski rūk tramvajā pārvadāto pasažieru skaits


atlikušas 250 zīmes


Dramatiski rūk tramvajā pārvadāto pasažieru skaits (17)

Pirmdienā, 05. decembrī, 2016 | BIRKAS: CSP , Liepājas tramvajs , tramvajs
Izdrukāt Ziņot

Centrālajā statistikas pārvaldes dati liecina, ka šogad deviņos mēnešos, salīdzinājumā ar 2015.gadu, Liepājā strauji samazinājies ar tramvajiem pārvadāto pasažieru skaits.

Daugavpilī ar tramvajiem pārvadāto pasažieru skaits šogad deviņos mēnešos salīdzinājumā ar 2015.gada attiecīgo periodu pieaudzis par 1,7%, savukārt Liepājā ar tramvaju pārvadāto pasažieru skaits ir samazinājies par 39,4%, aģentūra BNS uzzināja Centrālajā statistikas pārvaldē.

2016.gada deviņos mēnešos Daugavpilī ar tramvajiem pārvadāti kopumā 4,954 miljoni pasažieru, savukārt Liepājā – 1,431 miljons pasažieru.

Tostarp šogad trešajā ceturksnī Daugavpilī ar tramvajiem pārvadāti 1,442 miljoni pasažieru, kas arī ir par 0,1% mazāk nekā 2015.gada trešajā ceturksnī, bet Liepājā – 425 tūkstoši, kas ir kritums par 30,1%.

Pagājušā gada deviņos mēnešos Daugavpilī ar tramvajiem pārvadāja 4,872 miljonus pasažieru, bet Liepājā – 2,362 miljonus. Savukārt 2015.gadā kopumā Daugavpilī ar tramvajiem pārvadāts kopumā 6,741 miljons pasažieru, bet Liepājā – 2,98 miljoni pasažieru.

Daugavpilī tramvajs kursē trijos maršrutos, bet Liepājā iedzīvotajiem ir pieejams tramvajs vienā maršrutā.


Sludinājums

samaziniet
06:16 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(23)
+

bilesu cenas un bus ari brauceji

momba
06:52 | 05/12/16
ZIŅOT
(-2)
(11)
+

Izskatās, ka tuvākajā laikā kāds iegādāsies pa sviestmaizi to Liepājas tramvaju....kā piemēram AŠ....

sviests
08:42 | 05/12/16
ZIŅOT
(-1)
(15)
+

Toties sarukošā biznesā pēdējo 5 gadu laikā būs sagrūduši vairāk par 15 miljoniem. Vai kāds šo bezsaimnieciskumu var arī pārtraukt? Tagad par miljonu gabalā pirks 6 zemās grīdas tranvajus - kam? Kājāmgājējiem, kas iet paraleli sliedėm, jo dārgās biļetes neļauj kāpt iekšā??? Mīnus 40% tā ir katastrofa...

iu
08:49 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(14)
+

Man gar logu braukā REĀLI TUKŠI TRAMVAJI ......2 cilvēki a vadītāju

Jautājums Domei - vai Jums viss ir kārtībā ar tramvaja vadību un cenu politiku ?

ariī
09:04 | 05/12/16
ZIŅOT
(-8)
(4)
+

Tos lūžņus nomainītu uz ko jaunāku, arī cilvēki būtu ! Briesmīgas tās klabatas (

8
09:58 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(7)
+

ar šīm cenām nebūtu. NEKAS

Tramvaja vadībai būtu jāpapēta 1/ liepajnieku maksatspēja 2/ cilvēku daudzums vispār

fosfāts
10:08 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(9)
+

Skaidrs ka uz metalurgu vairs nebraukā cilvēki, tāpēcarī nokrities,

Runa Liepāja
10:10 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(10)
+

Lai arī Liepāja starp nabadzīgajām Latvijas lielpilsētām ir tūlīt aiz Daugavpils, liepājniekiem tramvaja biļete maksā 0.66-0.80, kamēr daugavpiliešiem 0.43!

http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/daugavpili-aug-tramvaja-pasazieru-skaits.a160150/

"Diemžēl, vajadzības ir vairāk nekā ienākumu un tādēļ šos izdevumus mēs pārliekam uz pasažieru pleciem,” pastāstīja Liepājas domes finanšu pārvaldes vadītājs Ronalds Fricbergs.

http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/liepaja-paaugstina-bilesu-cenas-sabiedriskaja-transporta.a131994/

Diemžēl Liepājas pasažieri izdevumus no pleciem pārcēluši uz kājām...

Laiks atkal celt cenas, Ronald Fricberg!

Maršruts
10:28 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(8)
+

NEPAREIZI izveidots jaunais maršruts ! Kāpēc jābrauc pa tukšo Tukuma ielu, tālāk pa pārbagāto privātīpašumu Ventas ielu ? Kas no šim mājām izmantos tramvaju ? Kempes iela pārblīvēta ar autobusu maršrutiem uz visām pilsētas pusēm ! Cik reižu lūdzu un ieteicu saglabāt veco maršrutu , bet pajaunam pagarināt gar šoseju Nīcas virzienā līdz Dienvidu kapiem ! ? Uz turieni brīvdienās plūst cilvēku straumes kājām , jo 11. A kursē tomēr reti...Aši pie vecā galapunkta atjaunošanas, kamēr vēl sliedes nav izzagtas ! Lūdzu, lūdzu uzklausiet cilvēkus, kuri nebrauc savos privātauto , bet izmanto sab. transportu !

izvēle
10:47 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(8)
+

Interesanti gan - vispirms pieņem acīm redzami nepareizu lēmumu, pēc tam to nevis maina, bet konsekventi īsteno - sekas ir tādas, kādas īstenībā ir. Tas nav tikai par tramvaja līniju, vēl skumjāk tas ir par Metalurgu.

xt
10:58 | 05/12/16
ZIŅOT
(-1)
(8)
+

Jauno tramvaja līniju vajadzēja veidot pagarinot veco un tad aiz centrālkapiem nogriežoties turpinājumā uz Ezerkrastu

Liepājnieks
11:23 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Izskatās ka švaki iet tam kantorim, pat no mobilās aplikācijas Trafi Liepāja ir izņemta ārā !!!

kājāmgājējs
11:47 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(5)
+

es tramvaju izmantoju tikai tad,kad ir kas izcili smags nesams,jo faktiski visur eju kājām, Liepāja mierīgi ir kājām izstaigājama.

Garam
13:51 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Lielaka problema ir ieks ta, ka procesu parrauga un politiku nosaka tas kantoris LST, jeb Liepajas sabiedriskais transports. Sie cilveki ar savu neprasmi analizet informaciju jau driz nogalinas musu tramvaju. Un tas sadarbiba ar domi kas neprot noteikt tramvaja attistibas prioritates! Es jums izklastisu elementarus faktus kas balstas uz realo cilveku viedokliem un ricibam, kas ir Ezerkrasta iedzivotaji, ka ari parejos faktorus kas ietekme so katastrofalo statistiku. Dazus faktorus ietekmet nevar, bet dazus nosaka tiesi LST un dome:
1. Dramatiski pieauga tramvaja bilesu cenas, kur parrekinot brauciena cenu videji par vienu pieturu vai 1km izteikti Liepajas tramvaja cenas ir augstakas LV, ko nevar teikt par ienakumiem - to ietekmet vareja, to vareja nedarit, vai palielinat ne tik drastsiki;
2. Situacija ar tramvaju ir tada, ka tas brauc faktiski tikai lidz centram, jo Metalurga nav nekadas aktivitates, tad nemot vera so faktu Ezerkrasta iedzivotaji pat braucienam lidz centram tramvaju...

Garam
13:58 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

2....tramvaju neizmanto, jo no vienas puses tramvajs absolute un pilniba parklajas ar autobusu marsrutiem, brauc LENAK ka autobuss, bet pats galvenais, tie kas perk menesbiletes zin , ka menesbilete autobusam maksa gandriz tik pat daudz cik tramvaja menesbilete, bet ar tramvaju NEKUR NEVAR TIKT ka tik uz centru, kamer ar autobusa menesbileti var tikt uz Slimnicu, Zalo birzi, Tosmari, KArostu, Laumas rajonu, Kalpaka tiltu.Tad salidziniet lietderibu no tramvaj menesbiletes un autobusa.....Vel ir kadi jautajumi?Cilveki apzinati NEPERK tramvaja menesbileti, jo no tadas kartinas NAV JEGAS.Acimredzama parmaksa! Plus tramvajam jabrauc ATRAK!;
3.No attistibas viedokla un lai tramvajam butu nakotne janodrosina lai tramvajs pirmam kartam brauc uz Laumas rajonu un lidz Karostas tiltam (15.vsk) un otrkart gar Laumu un Zalo birzi lidz Slimnicai, kur cilveku plusma ir stabile un nepartraukta , jo slimo visi.
Bez korekcijam un bez domasanas tramvajs iet boja!! Domajiet par izmainam un jaunam linijam

protams
14:28 | 05/12/16
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

piekrītu tam,ka tramvaja (vai ar esošās līnijas atzaru)vajag pagarināt līdz Dienvidu kapiem,jo cilvēku plūsma ir tur ievērojama,jo tas zaudējumus nenesīs un,protams, reāli domāt par jaunu līniju atvēršanu,bet tad vairāk jāņem vērā pilsētas iedzīvotāju viedoklis.

protams garam
16:06 | 05/12/16
ZIŅOT
(-2)
(2)
+

Jūs vispār sajēdzat cik miljoni eur izmaksā viena km tramvaja līnijas izbūve.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki