Turaidas iela ar savu īpašo, joprojām labā stāvoklī esošo lielizmēra betona plākšņu segumu atšķiras ne tikai no citām Karostas, bet arī visas Liepājas ielām. 

Kāpēc arī mūsdienās neizmantot šādu tehnoloģiju, vaicā portāla lasītājs, norādot uz to, ka ierastais asfaltbetona klājums ir tik neizturīgs un ātri vien tajā atkal rodas bedres, savukārt Turaidas ielas braucamās daļas betona segums kalpo kopš pagājušā gadsimta trīsdesmitajiem gadiem.

Savulaik vēsturnieks Gunārs Silakaktiņš video sižetā jau stāstīja par unikālo Turaidas ielas segumu, kurš aizgūts no hitleriskās Vācija laika autobāņu celtniecības tehnoloģijām. Iela, pēc Silakaktiņa sacītā, tapusi ap 1938., 1939.gadu, un tā veda uz armijas munīcijas noliktavām. Tieši tāpēc bija vajadzīgs ļoti izturīgs klājums. To, ka tas tāds bija, apliecina fakti, ka pat padomju un hitleriskās Vācijas tanku kāpurķēdes nav spējušas ielas segumu sabojāt.

Lasītāja jautājumu portāls uzdeva Komunālajai pārvaldei, kas Liepājā atbild par ielu uzturēšanu. Pārvaldes sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls pēc konsultēšanās ar Ielu infrastruktūras daļas speciālistiem sniedza šādu atbildi: “Betona plākšņu segums būs dārgs. Ja zem brauktuves ir komunikācijas, kā tām tikt klāt? Arī tas būs sarežģīti un dārgi.”