No 22. aprīļa darbu pārtraucis Komunālās pārvaldes ziemas dienests, līdz ar to mainīts dežuranta mobilā tālruņa darbības režīms.

Iedzīvotāji par ielu uzkopšanas un citiem Komunālās pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem visu diennakti var zvanīt uz mobilo tālruni 22011963, uz kuru zvanītājam atbildēs uzņēmuma sekretāre lietvede (darba laikā), savukārt ārpus darba laika zvans būs pāradresēts uz automātisko atbildētāju.

Bez minētā mobilā tālruņa, iedzīvotājiem iespējas sazināties saglabājas ar fiksētā tālruņa 634 80751 (arī automātiskais atbildētājs) starpniecību. Jautājumus un priekšlikumus ikviens var rakstīt arī uz epastu: kp@e-liepaja.lv.

Jebkurš pieteikums tiks piereģistrēts, un informācija nodota speciālistam faktu pārbaudei un novēršanai.

No pagājušā gada novembra visu ziemas sezonu, bez tiešo funkciju un pienākumu pildīšanas, ziemas dienesta dežurants uzklausīja un apkopoja iedzīvotāju informāciju vai sūdzības ne tikai par ielu tīrīšanu un kaisīšanu ziemas apstākļos, bet arī citiem Komunālās pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem. Liepājnieki varēja pieteikt arī gadījumus, kad:
•nedarbojas ielu apgaismojums;
•applūduši brauktuvju posmi, aizsērējušas gūlijas, lietus ūdens novadgrāvji un caurtekas;
•nedarbojas/bojāta satiksmes infrastruktūra (luksofori, ceļazīmes, barjeras utml.);
•sabojāts pilsētas labiekārtojums (soliņi, velonovietnes, bērnu rotaļu iekārtas utml.);
•publiskajās teritorijās nolūzuši koki vai lieli zari.

Pēc ziemas sezonā (četros mēnešos) saņemto zvanu apkopošanas redzams, ka iedzīvotāji dežurantam zvanījuši:
•par ielu tīrīšanu un kaisīšanu – 43 reizes;
•par apgaismojuma bojājumiem vai nedegošām spuldzēm –26 reizes;
•par satiksmes infrastruktūras nepilnībām – 11 reizes;
•par pilsētas labiekārtojuma bojājumiem – 4 reizes;
•par pārplūdušajām ielām – 3 reizes;
•nolūzušajiem kokiem – 2 reizes.

Analizējot datus par sūdzībām, kas attiecas uz apgaismojumu, redzams, ka no kopējā zvanu skaita tikai sešos gadījumos bija nepieciešams reaģēt nekavējoties, tas ir, apgaismojums nedarbojās kādā garākā ielas posmā; citos gadījumos (20 reizes) informācija un sūdzības bija par atsevišķu laternu spuldžu bojājumiem, kuru nomaiņa bija veicama uzturēšanas darbu ietvaros.

Komunālā pārvalde iedzīvotājiem atgādina, ka nopietnu avāriju gadījumos, piemēram, sarauti elektrības vadi, dzirksteļo elektrosadales skapis, izplūst gāze vai radusies situācija, kas bīstama cilvēka veselībai vai apdraud dzīvību, nekavējoties ir jāzvana uz ārkārtējo situāciju diennakts tālruni 112.