Ar krāšņu modes skati saviem klientiem un vietējām slavenībām ""Lauma Lingerie"" Kampalā, Ugandā, atzīmēja savu pirmo gadu šīs Āfrikas valsts tirgū.

Kā portālu informēja "Lauma Lingerie" PR nodaļas pārstāvis Artis Oltre, skatē tika manifestēts daudzējādais sievietes skaistums un lieku reizi pierādīts, ka "Lauma Lingerie" veļa ir domāta ikvienai sievietei.

"Lauma Lingerie" zīmola seja Ugandā ir Miss Uganda skaistuma karaliene Silvija Namutebi, kura, par spīti tam, ka ir jau 7 mēnešus bērniņa gaidībās, bija piekritusi būt vadītāja nozīmīgajam notikumam. Pasākumā viesiem tika rādītas aktuālākās modes veļas kolekcijas, kā arī peldkostīmi, kurus šajā īpašajā dienā lojālajiem klientiem bija iespēja iegādāties ar patīkamu Ziemassvētku atlaidi. Pasākuma apmeklētājus īpaši iepriecinošs bija vietējo zīmola pārstāvju paziņojums par jauna veikala atvēršanu tuvāko mēnešu laikā.

"Aizvadītais gads Kampalā mums ir rādījis, ka Ugandas dāmas novērtē īstu kvalitāti, un tieši šis fakts ir devis mums pārliecību par jauna veikala atvēršanu, kura atklāšanu svinēsim jau tuvākajā laikā. Ir jau zināms, ka veikalu atvērsim pavisam jaunā tirdzniecības centrā, kurš atrodas smalkajā Ntindas apkaimē, Kampalā." par lielo "Lauma Lingerie" veļas pieprasījumu un veikala atvēršanu Kampalā stāsta vietējais zīmola pārstāvis Sīsi Saetalu (Siisi Saetalu)

Kā jau minēts, Ugandas sievietes prot novērtēt "Lauma Lingerie" kvalitatīvos izstrādājumus – no tiem visvairāk iecienīta ir tieši koriģējošā un formējošā veļa. Pieprasītākie krūšturu modeļi Kampalā ir dažādi, taču ugandietes biežāk tos izvēlas ar D izmēra kausiņiem, savukārt pieprasītākie biksīšu modeļi ir Invisible un Lace no ērtajām "Lauma Lingerie" bāzes veļas kolekcijām.

Jautāta par to, kā vērtē zīmola darbību Ugandas tirgū, atbild "Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone, "Šis reģions ir jauns un perspektīvs veļas tirdzniecībai, taču tajā pat laikā tas mums ir liels izaicinājums būt Ugandas tirgū. Ir liels prieks apzināties, ka "Lauma Lingerie" ir kļuvis par starptautiski atzītu zīmolu. Mūsu franšīzes partneris gatavojas 2016. gadā atvērt jaunus "Lauma Lingerie" veikalus, kas nozīmē eksporta pieaugumu uz šo tirgu – redzam lielu potenciālu attīstībai.