Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

"Blue Shock Race" piesaista finansējumu, attīstīs ražošanu


atlikušas 250 zīmes


"Blue Shock Race" piesaista finansējumu, attīstīs ražošanu (12)

Otrdienā, 04. decembrī, 2018 | BIRKAS: Blue Shock Race , ražošana , Artis Daugins , elektrokartings
Izdrukāt Ziņot
FOTO: publicitātes

Elektrokartingu ražošanas paplašināšanai uzņēmums "Blue Shock Race" piesaistījis 100 000 eiro investīcijas un vienlaikus atvēris publiskā finansējuma kapaņu vietnē "Fundwise.me".

Kā informē uzņēmuma vadītājs Artis Daugins, vietnē "Fundwise.me" dažās dienās jau piesaistīts vairāk nekā 50 000 eiro. Savukārt  vēl 100 000 eiro ieguldījis uzņēmējs, bijušais kartingu braucējs Aigars Zviedris. Pēc finansējuma piesaistes kampaņas pabeigšanas "Blue Shock Race" plāno izveidot 2 – 3 jaunas darba vietas tuvāko mēnešu laikā.

Kā ziņo Daugins, "Blue Shock Race" pēdējo trīs gadu laikā ir investējis daudz enerģijas un līdzekļus, lai izstrādātu vienus no konkurētspējīgakajiem elektrokartingiem nomai un sportam.

21.novebrī prezentējot kartingus Igaunijā, leģendārais Igaunijas autobraucējs Stens Pentus savā Facebook profilā "Blue Shock Race" elektrokartingu nosaucis par iespējamo Latvijas kartingu "Teslu". Pentus atzīst, ka viņš ir braucis ar daudz dažādiem elektrokartimgiem, bet "Blue Shock Race" ir pārspējis visas cerības visos rādītājos – jaudā, svarā, dinamikā, nobraukuma distancē, vadāmībā. Sajūta kā profesionālā sacīkšu kartingā, tikai bez trokšņa un dūmiem.

Šogad Latvija kļuva par pirmo valsti pasaulē ar nacionālo elektrokartingu čempionātu, kas tika izveidots kopā ar partneriem Latvijas Mobilais Telefons, "LMT Autosporta akadēmiju", "Samsung", Latvijas Automobīļa federāciju u.c. . Projektā tika iesaistītas 10 tehniskās skolas no visas Latvijas, kuras startēja čempionātā cīnoties par pirmo Latvijas Elektrokartingu čempionāta titulu.

Šobrīd "Blue Shock Race" saņem ievērojamus pasūtijumus no ārvalstīm. Lai spētu tos realizēt, sagatavot visu saistīto sertifikāciju un licences katram reģionam, uzņēmums piesaista papildus investīcijas. Pēc pārrunām ar Igaunijas "Fundwise" tika nolemts, ka 300 000 eiro investīciju kampaņu realizēs "Fundwise", ļaujot jebkuram kļūt par "Blue Shock Race" investoru. Tāpēc uzņēmums turpmākās 20 dienas aicina visus interesentus iepazīties ar uzņēmuma mērķiem, vīziju, biznesa plānu un protams pēc savas pārliecības veikt investīciju, tādējādi ļaujot uzņēmumam paplašināt ražošanu un iekarot eksporta tirgus.

Investēt var jebkurš no jebkuras valstis ar bankas maksājumu caur www.fundwise.me. Kad kampaņa tiks noslēgta, investori proporcionāli savam ieguldījumam saņems apliecinājumu par piederošajām uzņēmuma daļām, kas tālāk ļaus no tām gūt paradzētos labumus. Katru aicināts izvērtēt "Blue Shock Race" biznesa plānu un saskaņā ar savu redzējumu investēt.

Uzņēmums darbību uzsāka 2015.gada sākumā sākot izstrādāt pirmos prototipa elektro kartingus. 2015.gada beigās jau tika atvērta pirmā elektrokartingu halle tirdzniecības centrā "Rīga Plaza". 2016.gada vasarā uzņēmuma komanda izveidoja Liepājas kartingu halli, kas ir kļuvusi par vienu no Liepājas top ameklējuma objektiem pēdējo 2,5 gadu laikā. Tajā arī izveidota Liepājas kartingu skola, kur jau pirmie sportisti startē Latvijas kartingu čempionātā.

2017.gada vasarā "Blue Shock Race" pārdeva savu pirmo halli "Rīga Plaza" un realizēja jaunu projektu ar ārvalstu partneriem "Bērnu Pasaulē" (pašā Rīgas centrā) izveidojot modernāko elektrokartingu halli Baltijā.

2017.gada izskaņā uzņēmus eksportē pirmos elektrokartingus ārpus Latvijas, tādējādi ierakstot jaunu lapaspusi Latvijas elektrokartingu eksporta vēsturē.

2018.gada  pavasarī uzņēmums pārdeva Rīgas halles piederošās daļas, lai kopā ar LMT, "Samsung", LMT Autosporta akadēmiju un Latvijas Automobīļu Federāciju realizētu pasaulē pirmo nacionālo elektrokartingu čempionātu, tādējādi ierakstot Latvijas vārdu pasaules vēstures grāmatās. Kopā sacensībām tika sagatavoti vairāk nekā desmit elektrokartingi un iesaistītas desmit tehniskās skolas no visas Latvijas. 1.maijā leģendārajā Kandavas kartingu trasē kopā ar satiksmes ministur Uldi Auguli, pirms tam saņemot personīgas uzslavas no Pasaules Autosporta federācijas prezidenta Žana Toda, tika dots starts pasaulē pirmajam nacionālajam elektrokartingu čempionātam.

2018.gada septembrī tika noslēgti čempionāta visi seši posmi. Par uzvarētāju kļuva Saldus BJC komandas pārstāvis Ričards Irbe.


Sludinājums

Es
10:53 | 04/12/18
ZIŅOT
(-1)
(3)
+

Malači!

0%
12:39 | 04/12/18
ZIŅOT
(-2)
(4)
+

Neuzrunā šis projekts, dēļ tieši vadīšanas stila un speju sadarboties !

Fktk
14:05 | 04/12/18
ZIŅOT
(-0)
(4)
+

Investicija un ziedojums ir divas dazhadas lietas. Jautajajums, ka fundwise vai Blue shock ir tikushi pie kompaanijas veertiibas 3,5 miljoni eur??? Uz ko tas tiek balstiits? Nav ne finansu paarskati, ne biznessa plans(nevareju nekur atrast). Nedaudz pareikjinot sanaak ka ieguldot 1000 eur idealaaka gadijumaa varat nopelniit aptuveni 10 eur gadaa, kas ir aptuveni 1%. Un taa ir ljoti augsta riska investiicija. Ja kaads grib palidzet jaunajam censonim taa ir cita lieta, bet nevajag krapt cilveekus saucot to par invstiiciju ar atdevi. Un lai tirgotu finansu istrumentus nav vajadziga FKTK licenze?

Es IN
20:31 | 04/12/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Bet tur taču skaidri rakstīts ka tie ir prikšapsūtijuma līgumi kas nodrošina 2019 gada ieņēmuma prognozi, kā normālā biznesa plānā viss aprakstīts, vienkārši un skaidri, kā arī atsevišķos failos pieejami naudas plūsmas dati - ļoti saprotami (vienīgi angliski).
Atsevišķi ir sadaļa kurā arī neskaidrības gadījumā var uzdot jautājumus.

Fktk
18:17 | 04/12/18
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Tas mav biznessa plans, bet gan vienkarsha prezentaacija. Bisnesa planav vajdzeetu pievienot vismaz vienu gada parslatu un saprast vai kompaanijai nav kreditori. Apreikjina vispaar ir fascineejosh, 2018 gada apgrozijums par 6 meneshiem 180k bet 2019 hadaa mistiski uzleks uz 3,5m eur

X Fktk
17:50 | 04/12/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Platformā ir pievienoti pilnīgi visi uzņēmuma dokumenti:
- Biznesa plāns
- Finanšu rādītāji un citi uzņēmuma dokuemnti
Tur arī ir redzami aprēķini vērtībai utt, ja pareizi saprotu, tad vērtību sastāda noslēgtie līgumi + paveiktie mājasdarbi, kas šobrīd ir aprēķināti un pamatoti nedaudz vairāk kā 3,5 Miljoni eiro.

Platformā arī rakstīts kā notiek investīcija un tā notiek caur SPV, kas nozīmē, ka investīcija tiek veikta Igaunijas SIA, kura visu investoru vārdā ienāk BSR daļās, standarta masu investoru prakse.

Parasti šādos gadījumos investori neplāno saņemt ātru peļņu no procentiem, bet gan lielu summu exitojot (pārdodot daļas pēc 3-5 gadiem). Ja BSR izpildīs esošo plānu tad mani 1000 Eiro var sasniegt pat 3500-5000 Eiro vērtību 3 gadu laikā. Tad arī exitošu un varēšu investēt citos.

Fktk
09:30 | 05/12/18
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Tur nav nekaadu liigumu. Tikkai MOU ( Memorandum of Understanding). Tas vispaar nav nekas. Parasta prakse, pie pirmas tikshanas vai otraas sleedz MOU lai saprast kapeec shii tikshanaas vispaar notiek. Izlasiiju visus tos dokumentus. Tur ir kljuuda peec ljuudas, pretruna aiz pretrunas. Iearkstiits ka shogad pabeigs ar 800k bet citaa dokumentaa ka tomeer ar 200k jo kaut kas nesanaaca. Peec biznesa plaana nav isti skaidrs kapeec vinjiem nauda vajadziiga naakoshajiem etapiem, jo pelnja tur fantastiska.

Anna
10:15 | 05/12/18
ZIŅOT
(-2)
(1)
+

Tā nu tur gan nav rakstīts, laikam kādam grūti ar Anglu valodu.
Bet tev jau neviens neliek investet ja netici vai nesaproti. Droši vien nekad neesi neko pats isti darijis.

Fktk
09:31 | 05/12/18
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Ipashnieku sastaavs arii katraa dokumentaa atshkjiras.

Antons
13:58 | 05/12/18
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Projekts ir interesants, bet potenciāliem investoriem ir jārēķinās ar to ka pēc akciju pirkšanās pēc kadā laika vajadzēs turpināt investēt uzņēmumā (t.i. papildus ieguldīt līdzekļus).

Smaila
06:41 | 07/12/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Ļoti augsta riska investīcija. Fundwise ir rakatīts ka garantiju nav un tas ir liels risks. Var neizdoties un nauda tutū. Ja man būtu liels pasūtījums es aizņemtos un būvētu tikai. Tāpat te neko Artis neražo, tikai komplektē.

Fund
10:52 | 07/12/18
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Visu cieņu tiem, kas ir papētījuši dokumentālo pusi. Šajā projektā pārsteidz realitātes neredzēšana/slēpšana. Aiz ausīm pievilktais "pasaulē pirmais" čempionāts bija garlaicīgs un nebaudāms no sportiskā un publicitātes viedokļa. Nav īsti skaidrs virziens (pēc bildēm) - īres kartingi, vai sporta. Un kas tieši Latvijas projektam piešķir to neatkārtojamību, unikalitāti?

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki