Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomes sēdē tika nolemts atbalstīt dzelzceļa infrastruktūras elektrifikācijas 380 miljonu latu vērtu projektu. Diemžēl, ne Liepājas virzienā.

VAS "Latvijas Dzelzceļš" pārstāvis Māris Riekstiņš skaidroja, ka dzelzceļa elektrifikācijas projektu ir atbalstījusi arī Ekonomikas ministrija. Ostu padome savukārt atbalstīja ieceri projektu iekļaut nākamā finanšu perioda 2014.-2020.gadam prioritātēs, kā arī piesaistīt līdzekļus no Kohēzijas fonda.

Riekstiņš atzina, ka, elektrificējot līnijas, plānots pāriet uz maiņstrāvu, tāpēc arī 34 vilcieni, kurus plāno iegādāties AS "Pasažieru vilciens", būs jāpārveido, taču izmaksas būšot salīdzinoši mazas.

Līdz 2012.gada 1.oktobrim plānots izvērtēt projekta finansēšanas modeli. Projekta izmaksas tiek lēstas 549 miljonu eiro (380 miljonu latu) apmērā, un tas paredz elektrificēt līnijas līdz Daugavpilij, Rēzeknei un Ventspilij, taču nepietiekamās kravas plūsmas dēļ ne līdz Liepājai.