Izsludināts iepirkuma konkurss par pilsētas reklāmas aktivitāšu radošā risinājuma izstrādi un realizāciju posmā no 2017.gada aprīļa līdz 2018.gada ziemas beigām.

Kampaņu plānots īstenot četros posmos – pavasaris/ vasara 2017, rudens/ ziema 2017, pavasaris/ vasara 2018 un rudens/ ziema 2018. Jāpiebilst, ka 2018. gada kampaņas posmi tiks realizēti tikai gadījumā, ja tam tiks piešķirti nepieciešamie budžeta līdzekļi. Katrā posmā tiek paredzēts izstrādāt jaunus materiālus. 

Piedāvājumi iesniedzami pašvaldības administrācijā, Apmeklētāju pieņemšanas centrā, līdz 15.februārim pulksten 14.

Iepirkuma nolikumā un tehniskajā specifikācijā teikts, ka pavasara/vasaras un rudens/ziemas sezonu kampaņu radošais risinājums paredz sezonas reklamēšanas radošās koncepcijas izveidi, video klipa idejas/ scenārija (videoklips paredzēts pārraidīšanai gan televīzijā, gan interneta medijos un tiek adaptēts gan pavasara/vasaras, gan rudens/ziemas sezonai), režisora risinājums/redzējums, Key vizuālis (informatīvo materiālu – vides, digitālo, drukas reklāmas materiālu maketu paraugi), jauna informācijas bukleta vai brošūras par pilsētas aktivitātēm konceptu un izstrādi un redzējumu par reklamēšanas taktiku, izmantojamajiem kanāliem.

Radošajam risinājumam ir jāatbilst zīmola pamatiem, kas nosaka to, ka Liepājas harmoniskā, gudrā un daudzpusīgā vide veido spēcīgas personības ar ietekmīgām idejām, vīzijai, kas nosaka, ka Liepāja ir pilsēta, kurā var apvienot pasaules vērienu ar mazpilsētas ērtībām, pilsētas solījumam, kas ir – Vējš galvā! Atraisi prātu jaunām domām un idejām, pilsētas nodefinētajai lomai, kas ir – Liepāja ir tramplīns pat pārgalvīgām idejām, kas pārņem indivīdu, Latviju un pasauli, un nodefinētajai personībai, kas ir maģiskais reālisms – realitāte ar devu burvestības.

Nolikumā noteikti arī galvenie aktivitāšu mērķi – nodrošināt Liepājas pilsētas mārketinga aktivitāšu pēctecību, iezīmējot vienotu sabiedrības uzrunāšanas formu, informēt sabiedrību par aktuālāko Liepājā un veicināt regulāru un biežāku pilsētas apmeklējumu tūristiem no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Krievijas un, kas ir balstīts uz aktualitātēm kultūrā, izklaidē, sportā, aktīvajā atpūtā un kurortoloģijā, pavēstīt par pilsētas attīstības aktivitātēm un iniciatīvām, lai veicinātu interesi par Liepāju potenciālajiem iedzīvotājiem un investoriem kā arī veicināt pilsētas atpazīstamību un apmeklējuma apsvēršanu tūristiem ārpus tradicionāliem reģioniem un, kas ir balstīts Baltijas reģiona iepazīšanā, ekotūrismā, kurortoloģijā un militārā, padomju mantojuma iepazīšanā.

Primārā mērķauditorija, kurai būs domātas reklāmas kampaņas, būs iedzīvotāji, kuri nedzīvo Liepājā, bet šeit ir deklarēti, kuriem Liepājā dzīvo ģimene vai pieder īpašums, mācās, studē vai strādā Liepājā un arī uzņēmēji, investori no Latvijas un ārvalstīm. Savukārt, sekundārā mērķauditorija būs pilsētas viesi no citām Latvijas vietām, ārzemju tūristi.