Mūsupuses lielākais ceļu būvētājs "Aizputes ceļinieks" pagājušajā gadā ir strādājusi ar 6,8 miljonu latu apgrozījumu un tas ir par 74,8% lielāks nekā 2010.gadā.

Tā liecina "Firmas.lv" informācija, raksta LETA.

2010.gadā "Aizputes ceļinieks" strādāja ar 3,89 miljonu latu apgrozījumu.

"Aizputes ceļinieka" zaudējumi 2011.gadā bija 531 561 lats, un tie ir vairāk nekā uz pusi mazāki par 2010.gadā ciestajiem 1,11 miljonu latu zaudējumiem.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka 2011.gadā "Aizputes ceļinieks" veica savu darbību ceļu būves nozarē, būvējot un rekonstruējot autoceļus un ielas, nodarbojoties ar autoceļu, ielu un tiltu ikdienas un periodisko uzturēšanu, labiekārtojot laukumus. Uzņēmuma būvobjekti un veiktie darbi ģeogrāfiski aptvēra pamatā Dienvidkurzemi, šajā reģionā esošos valsts ceļus, pašvaldību ceļus un ielas, kā arī meža ceļus. Ārpus reģiona nozīmīgāki darbi tika veikti tikai objektā "Autoceļa E22 posma Tīnūži-Koknese rekonstrukcija".

2011.gadā "Aizputes ceļinieka" pabeigtie apjomīgākie objekti un objekti ar lielāko izpildes apjomu bija autoceļa posma Tīnūži-Koknese rekonstrukcija, Zirņu ielas rekonstrukcija Liepājā, labiekārtošanas darbi biogāzes ražotnē Pampāļu pagastā, autoceļa Ventspils (Leči)-Grobiņa sabrukušā melnā seguma uzturēšanas darbi, satiksmes drošības uzlabojumi, rekonstruējot trotuārus E. Veidenbauma un Kalna ielās Saldū un citi.

Nozīmīgākie objekti, kuros darbi turpinās, ir autoceļa posma Tīnūži-Koknese rekonstrukcija, Zirņu ielas rekonstrukcija Liepājā, Kuldīgas un Brīvības ielu krustojuma rekonstrukcija Saldū, meža autoceļa "Lāču dambis" būve Dienvidkurzemes mežsaimniecībā un asfaltbetona ikdienas uzturēšana Liepājā.

Kaut arī 2011.gadā publiskais pasūtījums ceļu būvē, salīdzinot ar 2010.gadu, radikāli nav mainījies, uzņēmuma apgrozījums ir pieaudzis. Vadības ziņojumā teikts, ka šāds rezultāts ir panākts pateicoties tam, ka "Aizputes ceļinieks" piedāvājumos tika samazināts uzcenojums. Diemžēl realitātē ražošanas izdevumi izrādījās lielāki, nekā plānots, galvenokārt saistībā bitumena un dīzeļdegvielas straujo sadārdzinājumu tirgū, teikts uzņēmuma vadības ziņojumā.

2012.gadā sabiedrība plāno saglabāt 2011.gadā sasniegto neto apgrozījumu, teikts uzņēmuma vadības ziņojumā.

2012.gadā "Aizputes ceļinieks" turpina sākto uzņēmuma restrukturizāciju ar mērķi samazināt ražošanas un administratīvās izmaksas. "Aizputes ceļinieka" vadība uzskata, ka restrukturizācijas rezultātā 2012.gadā uzņēmums strādās ar nelielu peļņu.

"Aizputes ceļinieks" ir reģistrēts 1991.gadā. Uzņēmuma lielākie īpašnieki ir Mārtiņš Lāma (43,79%) un Irina Kizenbaha (35%).