Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Liepāja aktīvi tiek reklamēta ārvalstu tirgos


atlikušas 250 zīmes


Liepāja aktīvi tiek reklamēta ārvalstu tirgos

Otrdienā, 16. aprīlī, 2019 | BIRKAS: LRTIB , tūrisms
Izdrukāt Ziņot

SIA "Liepājas Reģiona tūrisma informācijas birojs" (LRTIB)  sadarbībā ar partneriem aktīvi reklamē un prezentē Liepājas plašo atpūtas un darījuma tūrisma iespējas arī ārvalstīs.

Šogad bijušas jau vairākas darba vizītes un prezentācijas gan Skandināvijā, Vācijā un Baltijas valstīs, gan pie mums Liepājā uzņemti vairāki nozares speciālisti, kuri izrāda arvien lielāku interesi savos ceļojumu maršrutos un konferenču rīkošanas galamērķos iekļaut tieši Liepāju, informē Liepājas domes sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zita Lazdāne.

Šogad, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, kad Liepājai bija iespēja kopā ar Latvijas tūrisma pārstāvjiem piedalīties Starptautiskajās tūrisma izstādēs, pēc Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta mārketinga stratēģisko mērķu un darbības maiņas, tiek meklētas papildus iespējas tikties ar tūrisma jomas profesionāļiem.

Gads iesākās ar Liepājas prezentēšanu seminārā "Antor Roadshow" Norvēģijas galvaspilsētā Oslo. Šajā seminārā bija iespēja tikties ar vairāk nekā 80 Skandināvijas konferenču, semināru un atpūtas braucienu rīkotājiem, kā arī  tūrisma nozares profesionāļiem.

No 27. līdz 29.janvārim LRTIB piedalījās starptautiskā tūrisma izstādē Viļņā "Adventure 2019", kurā liepājnieki atsevišķā pilsētas prezentācijas stendā trīs dienu garumā iepazīstināja lietuviešus ar Liepājas tūrisma piedāvājumu. Dienu vēlāk konferencē "Balttour forums 2019" notika tikšanās ar jomas profesionāļiem un aktuālākās informācijas apmaiņa. Izstādes "Balttour" ietvaros Liepāja piedalījās Kurzemes tūrisma asociācijas stendā kopā ar citām Kurzemes pilsētām. Stends šogad pirmo reizi bija izvietots ārvalstu galamērķu hallē nevis Latvijas hallē kā ierasts, kas palielināja iespēju vēl tiešāk uzrunāt ārvalstu mērķauditoriju.

Janvārī Liepājas piedāvājumu reklamēja arī Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (LSEZ) pārstāvji un piedalījās burāšanas un atpūtas kuģu izstādē "Boot Dusseldorf 2019’’, kur kopstendā ar citām Latvijas ostām popularizēja Liepāju kā vienu no burāšanas galamērķiem vācu tūristiem.

Februārī Liepāja divu dienu garumā tika prezentēta divos ārvalstu pasākumos – Tallinā norisinājās starptautiskā tūrisma izstāde "Tourest 2019", kā laikā LRTIB vadītāja Inta Šoriņa kopā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru Vācijas trīs dažādās pilsētās – Štutgartē, Minhenē un Diseldorfā – tikās ar vācu tūroperatoriem. No 8. līdz 17. februārim LSEZ pārstāvji piedalījās burāšanas un atpūtas kuģu izstādē "Vene Baat 2019"’, kur turpināja popularizēt Liepāju kā vienu no burāšanas galamērķiem somu tūristiem.
No 6. līdz 10. martam Liepāja tika prezentēta Vācijas galvaspilsētā Berlīnē notiekošajā starptautiskajā tūrisma izstādē "ITB Berlin 2019". Martā Liepājas pārstāvji devās arī uz Stavangeru Norvēģijā. Klātienē notika tikšanās un Liepājas prezentēšana ar vairāk nekā 20 dažādiem tūrisma profesionāļiem MICE (darījumu tūrisms jeb saīsinājumā no angļu valodas – Meetings, Incentives, Conferences and Events/Exhibitions) segmentā. Marta beigās tūrisma aģentūra "Conex" rīkoja Vācijas tūrisma aģentu braucienu pa Lietuvu un Latviju, un pirmo reizi šajā tūrē tika iekļauta arī Liepāja. 27. martā LIAA tūrisma departaments rīkoja Latvijas vēstniecībā Tallinā tikšanos ar Igaunijas tūrisma jomas profesionāļiem. Pasākuma ietvaros tika prezentēta Liepāja un tās plašais atpūtas piedāvājums.

Aprīlī LRTIB pārstāvji Viļņā iepazīstināja ar Liepājas tūrisma piedāvājumu un trīs dienu garumā veidoja kontaktus lielāko konferenču rīkotāju pasākumā "Mice Peak Riga – Latvia", kur pulcējās vairāk nekā 60 darījumu un pasākumu tūrisma nozares profesionāļi no Vācijas, Šveices vai Austrijas. 

10. un 11.aprīlī vienlaicīgi Liepājā viesojās Turcijas MICE tūrisma aģentūru un Turkish Airlines pārstāvji, lai iepazītu Liepāju kā potenciālu darījumu tūrisma galamērķi.  Aprīļa sākumā arī LSEZ pārstāvji prezentēja Liepājas piedāvājumu zviedriem un piedalījās burāšanas un atpūtas kuģu izstādē ‘’Stockholm International Boatshow 2019’’.

No 8. līdz 10.aprīlim Liepājas lidostas pārstāvis piedalījās Eiropas lielākajā aviācijas kontaktbiržā "Routes Europe 2019" Hanoverē, kas  atzīta par vienu no efektīvākajām nozares biržām, lai apspriestu jaunas sadarbības iespējas ar reģiona vadošajām aviokompānijām, lidostām un tūrisma iestādēm. Foruma ietvaros notika tikšanās ar vairākām aviokompānijām, lai apspriestu sadarbības iespējas un jaunu tiešo maršrutu izveidi no Liepājas lidostas. Tāpat aprīlī LSEZ pārstāvis piedalījās pasaules lielākajā kruīzu kuģu izstādē "Seatrade Cruise Global" un izstādes laikā bija rezultatīvas individuālas tikšanās ar vairākām kruīza kuģu kompānijām, kā arī ar galvenajiem Baltijas kruīzu kuģu aģentiem. Šāda mēroga kruīzu pasākumā Liepāja tika pārstāvēta pirmo reizi. Šis pasākums iezīmēja Liepāju starptautiskajā kruīza galamērķu kartē.

Vasaras mēnešos paredzēta Skandināvijas MICE tūrisma aģentūru, Somijas tūroperatora un Vācijas aģentu vizīte Liepājā. Tāpat šis būs trešais gads, kad Liepājas prezentācijas stends darbosies Brīvdabas muzeja ikgadējā gadatirgus ietvaros, Klaipēdas Jūras svētku un arī Rīgas svētku laikā. Kā tūrisma speciālisti secina pēc iepriekšējo gadu pieredzes – ar katru gadu pieaug interese par Liepāju tieši no ārvalstu viesu puses.

Paralēli klātienes braucieniem, Liepājas plašais piedāvājums Skandināvijā, Vācijā, Lietuvā, Krievijā un Vācijā tiek reklamēts arī digitāli, izmantojot "programmatic" sistēmu un sociālos tīklus, tāpat tiek veicināta sadarbība ar ārvalstu medijiem un tūrisma blogeriem. 

Pēc Centrālās statistikas pārvades datiem Liepājā 2018. gadā ir nakšņojuši 99 228 tūristi, kas ir par 10,05% vairāk nekā 2017. gadā. Latvijas ceļotāju skaits ir pieaudzis par 6,33%, savukārt ārvalstu tūristu skaits – par 18,04%. Kopējais Liepājas naktsmītnēs pavadīto nakšu skaits 2018. gadā pieaudzis par 11,93% un sasniedza 156 581 nakti. Latvijas tūristi nakšņojuši par 4,92% vairāk nakšu kā gadu iepriekš, bet ārvalstu tūristi – par 23,78% nakšu vairāk.


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki