Uzņēmums "Blue Shock Bike" sadarbībā ar "Reklāmas apgādu" izstrādājuši Latvijā jaunu reklāmas pasniegšanas veidu – mobilo stendu, kurš saistīts ar elektrovelosipēdu.

Kā portālam pastāstīja "Blue Shock Bike" pārstāvis Artis Daugins, mobilais stends "InfoBike" ir jauns instruments, kā pasniegt informāciju, reklāmu, un var tikt izmantojams ļoti dažādiem mērķiem un arī vietās. "InfoBike" ir ar elektrovelosipēdu savienots stends, kurš, tā kā ir pieslēgts pie bateriju strāvas, var tikt izgaismots, raidīt skaņas reklāmu, kalpot kā bezvadu interneta punkts (30 – 50 metrus), un tā maršrutu var saplānot un sasaistīt ar GPS, tādējādi kļūstot redzamam internetā. Salīdzinot ar jau ierastiem reklāmu stendiem, ko piestiprina aiz automašīnām, "InfoBike" ir plašākas izmantošanas iespējas, jo tos var demonstrēt arī vietās, kur auto netiek klāt – parkos, pludmalēs, pasākumu norises vietās u.t.t. "

Tehnoloģiskais risinājums nodrošina vieglu un drošu informācijas sniegšanas veidu. Poliestera auduma izstrādāts stends nodrošina lielas un masīvas reklāmas efektu, patiesībā esot tikpat vieglai kā jebkurš vasaras T–krekls un materiāla īpašības apvienotas ar elektrotehnoloģiju spēj sniegt izgaismotu telpisku informācijas stendu, kas var atskaņot dažādus audio materiālus, gan no ierakstiem, gan interneta tiešraidē. Personām kas atrodas tā tuvumā 30 m rādiusā ir iespējams izmantot bezmaksas WiFi tādējādi saņemot papildus informāciju par aktualitāti.

Šīs tehnoloģiskais risinājums ļauj izveidot arī individuālas formas informācijas nesējus pēc speciāla pasūtījuma. "InfoBike" projektēts tā, lai tā sniegtu risinājumu klienta vajadzībām pēc maksimālās programmas! Piemēram, ja nepieciešams pārdot saldējumu karstajās vasaras dienās – iespēja tajos izvietot mini saldētavas (pateicoties enerģijas baterijām) un norīkot vadītājus saldējuma tirdzniecības procesiem.