Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Pašvaldība pretendēs uz "KVV Liepājas metalurgs" mantu


atlikušas 250 zīmes


Pašvaldība pretendēs uz "KVV Liepājas metalurgs" mantu (10)

Autors: Sarmīte Pujēna
Otrdienā, 10. aprīlī, 2018 | BIRKAS: domes sēde , izsole , KVV Liepājas metalurgs , Brīvības 95b , Dome , nekustamais īpašums , pārvads
Izdrukāt Ziņot
Izsolāmais zemesgabals Brīvības ielā 95b.
Izsolāmais zemesgabals Brīvības ielā 95b.

Liepājas domes deputāti otrdien, 10.aprīlī, domes ārkārtas sēdē atbalstīja priekšlikumu piedalīties maksātnespējīgā "KVV Liepājas metalurgs" mantas izsolē.

Plānots iegādāties nekustamo īpašumu Brīvības ielā 95b.

Šīs teritorijas lielākā daļa saskaņā ar Liepājas pilsētas Teritorijas plānojumu ir perspektīvā paredzēta transporta satiksmes pārvada izbūvei starp Jaunliepāju (no Parka ielas gala) un Ziemeļu priekšpilsētu (Krūmu iela).

Pēc sēdes vadītāja Ulda Seska ierosinājuma deputāti rokas režīmā nobalsoja par ierobežotas pieeajmības statusa piešķiršanu līdz izsoles noslēgumam lēmumprojektā ietvertajai informācijai.

Lēmumprojekts satur pilnvarojumu pašvaldības vārdā izsolē solīt līdz noteiktam slieksnim, kas atklājams tikai pēc izsoles.

Lēmums par dalību izsolē tika pieņemts domes ārkārtas sēdē, jo šodien ir pēdējā diena izsoles pretendentu reģistrācijai. Izsole noslēgsies 20.aprīlī un īpašuma sākumcena ir noteikta 153 000 eiro.

Kā izteicās domes administrācijas padomnieks Edgars Rāts, tā ir "ļoti pieņemama" sākumcena. Viņš arī norādīja, ka, iegādājoties zemesgabalu Brīvības ielā 95b, pašvaldība uzreiz iegūtu "mazāko pusi" no teritorijas, kas nepieciešama pārvada izbūvei. Savukārt pats pārvads ir ļoti nozīmīgs, lai nākotnē risinātu paredzamo sastrēgumu problēmu gan uz dzelzceļa, pa kuru tiek vestas kravas uz ostu, gan uz auto maģistrālēm, kas ved uz centru. Pārvada izšķirošo nozīmi pilsētas ekonomikā nākotnē uzsvēra gan domes priekšsēdētājs Uldis Sesks, gan viņa vietnieks Gunārs Ansiņš, gan izpilddirektors Ronalds Fricbergs.

Mērs skaidroja, ka pārvada izbūvei nepieciešams Eiropas fondu atbalsts un ka tas ir vairāku gadu projekts. Visticamāk ES finansējumu tam varētu piešķirt nākamajā plānošanas periodā, kas sāksies 2020.gadā, sacīja Sesks.

Nekustamais īpašums sastāv no zemesgabala 14 332 m2 platībā un astoņām būvēm – ugunsdzēsības sūknētava, baseins, eļļas un krāsu noliktava, noliktava, centrālā noliktava, autotransporta caurlaide, iekārtu noliktava, sarga ēka, garāža.


Sludinājums

smails
12:27 | 10/04/18
ZIŅOT
(-14)
(3)
+

Kam tas pārvads ir vajadzīgs? Nu tā, pa lielam? Ja seko līdzi informācijai, ka iedzīvotāju skaits samazinās, Liepāja nav slavena ar sastrēgumiem utt. izmetīs kolosālu naudu par gaisa tiltu, kur labi ja kāds brauks. Nu braukt jau brauks, bet vai paredzamā rentabilitāte atbilst "stāvēšanai uz zemes" - nezinu, man tā neliekas. Bet varbūt es kļūdos, neesmu viaduktu eksperts. Tikai pilsonis!

Janka
20:52 | 10/04/18
ZIŅOT
(-0)
(5)
+

Jautājumu "kam tas vajadzīgs" var uzdot tikai cilvēks, kam nav regulāri uz darbu jādodas, šķērsojot Raiņa ielas pārbrauktuvi. Tas ļautu arī tramvaju aizvilkt līdz pat Karostas tiltam.

oik
14:39 | 10/04/18
ZIŅOT
(-7)
(3)
+

Parvads vajadzīgs lai `apgūtu` vel pusmiljardu ES naudas un Seska mazmazberniem arī nelad nebūtu jāstrādā
Lielais Dzintars 2

delfins
12:47 | 10/04/18
ZIŅOT
(-1)
(13)
+

Pus pilsētai tas pārvads ir vajadzīgs, es pat domāju ka šī ir prioritāte Nr.1 pilsētai.

Jorens
14:24 | 10/04/18
ZIŅOT
(-0)
(9)
+

Pārvads vajadzīgs arī ja nākotnes plānos novirzīt tramvaja līniju2 uz Velnciemu;Laumas rajonu.

hmm
01:07 | 11/04/18
ZIŅOT
(-1)
(4)
+

Prieks ka luzeru naudesana vairs nesavac vairak par 1-2 balsim, ko drosi vien pasi sev likusi. Visa Vacija buve tramvaju sliedes, kas pec tam kopa ar vagoniem kalpo 30 gadus bez problemam, kamer autobusi del nobraukuma jamaina jau pec kadiem 6-7, nemaz nerunajot par ekologiju. Infrastrukturas attistiba visur kalpo ka dzinejs uznemejdarbibas attistibai un ja ja bezdarbs turpmak nebutu augstaks par 5%, tad ari iedzivotaju skaits vairs nekritisies, jo vnk nebutu vajadzibas nekur meklet darbu. Katra gadijuma viaduktam nav nekada sakara ar iedzivotaju skaitu, jo Raina iela ari ir tik netira un puteklaina del milziga izpluzu daudzuma. Visur pasaule ir divlimenu skersojumi jo taupa daudz laika un degvielas iedzivotajiem un uznemumiem. Bet mums stulbeni raud atkal.

smaka
11:03 | 11/04/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Piekrītu jūsu teiktajam, tikai vajag kontrolēti to visu būvēt, lai nesanāk Dzintars 2.

hmm
01:11 | 11/04/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Ja, un tramvajs rulle un ja butu marsruta pagarinajums pa Krumu ielu gar Laumu lidz 15.vsk, tad beidzot vares izbraukt lielako dalu pilsetas un tramvajam sobrideja marsruta es pat teiktu ka tas ir dzivotspejas jautajums. Tas 2x pasazieru skaitu, tatad RADIKALI. Jo sobrid ar tramvaju var braukt tikai Ezerkrasta-2, Dienvidrietumu un dalas Centra iedzivotaji un tikai lidz centram vai stacijai. Visa plusma kam vajag uz Jaunliepaju ar tramvaju nebrauc jo tas tur netiek.

hmm
01:12 | 11/04/18
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Linija lidz Karostas tiltam un cita caur Zalo birzi lidz Slimnicai un praktiski zagla Skeles autobusus var likvidet.

liep
12:28 | 11/04/18
ZIŅOT
(-1)
(3)
+

Kam tas pārvads ir vajadzīgs, tikpat labi to varētu taisīt arī Raiņa ielā kur pārbrauktuve. Ja nemaldos sen senos laikos tā runāja par šādu pārbrauktuvi.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki