Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

"SEB banka" aizdod 11,8 miljonus eiro ostas infrastruktūrai


atlikušas 250 zīmes


"SEB banka" aizdod 11,8 miljonus eiro ostas infrastruktūrai (3)

Pirmdienā, 01. oktobrī, 2018 | BIRKAS: SEZ , osta , SEB banka , ES , projekti
Izdrukāt Ziņot
FOTO: Liepājas SEZ.

Liepājas SEZ pārvaldnieks Jānis Lapiņš, AS "SEB banka" valdes loceklis Arnis Škapars un AS "SEB banka" Liepājas filiāles vadītāja Ulrika Gēce parakstījuši aizdevuma līgumu par 11 799 569 eiro.

Tas nepieciešams, lai uzsāktu ES Kohēzijas fonda projekta "Liepājas ostas ūdens infrastruktūras uzlabošana" īstenošanu, informē SEZ sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

ES Kohēzijas fonda projekts "Liepājas ostas ūdens infrastruktūras uzlabošana" paredz kanāla padziļināšanu ostas vidus vārtos no 12,5 metriem līdz 14,5 metriem, molu galvu zemūdens daļas pārbūve vai stiprināšana ostas vidus vārtos, lai nodrošinātu kuģu ceļa padziļināšanu, priekšostas akvatorijas un kanāla padziļināšana līdz 14,0 metriem, Brīvostas viļņlauža un Sadalošā mola pārbūvi, Brīvostas mola atjaunošanu un kuģu enkurošanas/tauvošanas vietas izbūve pie Brīvostas Sadalošā mola. Plānotais projekta ieviešanas laiks 2018. – 2020.gads, bet kopējās izmaksas veido aptuveni 31,7 miljonus eiro.

Lai Liepājas osta varētu nodrošināt drošu kuģu satiksmi, konkurētspējīgu kravu apstrādi un pārvietošanu Liepājas ostā, Liepājas SEZ pārvalde īsteno trīs ES Kohēzijas fonda projektus plānošanas perioda no 2014. – 2020.gadam, kas ir ļoti gaidīti un nepieciešami Liepājas ostas uzņēmējiem un uzlabotu Liepājas ostas darbību un iespējamās attīstības perspektīvas. Kopīgi ar uzņēmējiem un atbildīgo Satiksmes ministriju, izstrādājot projektus un nosakot ieguldījumu prioritātes, tika identificētas vairākas problēmas, kuras nepieciešams novērst un kas tuvāko gadu laiku varētu ierobežot Liepājas ostas konkurētspēju un tādēļ:

• Liepājas ostas hidrotehnisko aizsargbūvju tehniskais stāvoklis, kas apgrūtina kuģu kustību un kuģu atrašanos ostas akvatorijā nelabvēlīgos laika apstākļos;

• Ostas kuģu ceļa nepietiekošais dziļums, kā rezultātā uzņēmēji ir spiesti veikt kuģu galīgu piekraušanu atklātā jūrā, kas paaugstina kravu pārvadājumu izmaksas un saistās ar jūras negadījumu risku nelabvēlīgu laika apstākļu vai cilvēciskā faktora kļūdas rezultātā;

• Ostas auto un dzelzceļa pievadceļu kravu caurlaides spējas kapacitātes deficīts, kas ierobežo uzņēmumu spēju apkalpot pieaugošās kravu plūsmas, radot sauszemes kravu transporta sastrēgumus, un tādejādi samazinot ostas uzņēmumu darbības efektivitāti un konkurētspēju ar citām reģiona ostām.

Kopumā projektu finansēšanai nepieciešamā summa ir 41 000 000 eiro, no kuras 32 304 208 eiro ir plānots piesaistīt kā Kohēzijas fonda līdzfinansējumu.


Sludinājums

Syephen williams
23:48 | 01/10/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

NEKADIET SABIEDRINĀTU FINANŠU PĀRVALDĪBU SAVU SŪTĪJUMU SAISTĪBĀ AR MĒRĶIEM AR IZMANTOTIEM PROCENTIEM 2% (stephenswillsloan@gmail.com).

Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināti, lai nodrošinātu maksimālu drošību, ir mūsu prioritāte. Mūsu galvenais mērķis ir palīdzēt jums iegūt pakalpojumu, kuru jūs pelnījāt, mūsu aizdevuma programma ir ātrākais. Mēs izsniedzam aizdevumu jebkurā jūsu izvēlētajā valūtā {Us Dollar, mārciņas, Eiro, Dinārs utt} un ilgums no 1 līdz 30 gadiem, lai atmaksātu aizdevumu (drošu un nenodrošinātu).

Vai jums ir nepieciešams kāds aizdevums un ir zems kredīta rādītājs, Vai jums ir grūti saņemt aizdevumus
no vietējām bankām un citām finanšu iestādēm? Jūsu finansiālās problēmas risinājums ir STEPHEN WILLIAMS AIZDEVUMU FIRM. Noteikumi un nosacījumi ir ļoti saprātīgi un uzmanīgi.

Mēs piedāvājam plašu finanšu pakalpojumu klāstu, kas ietver: Ziemassvētku kredītus, biznesa aizdevumus, parādsaistību konsolidācijas aizdevumus, individuālos aizdevumus, automašīnu aizdevumus, viesnī

Miķels
06:30 | 02/10/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

"........ "Liepājas ostas ūdens infrastruktūras uzlabošana" paredz kanāla padziļināšanu ostas vidus vārtos no 12,5 metriem līdz 14,5 metriem, molu galvu zemūdens daļas pārbūve vai stiprināšana ostas vidus vārtos, lai nodrošinātu kuģu ceļa padziļināšanu, priekšostas akvatorijas un kanāla padziļināšana līdz 14,0 metriem, Brīvostas viļņlauža un Sadalošā mola pārbūvi, Brīvostas mola atjaunošanu un kuģu enkurošanas/tauvošanas vietas izbūve pie Brīvostas Sadalošā mola. .."

TAS SAUCAS, PRĀTIŅ, NĀC MĀJĀS.

to Miķels
12:17 | 02/10/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Ostā ir tik daudz brīvu vietu, kur realizēt savus projektus uzņēmējiem, bet lien visi vienā caurumā. No Karostas vārtiem līdz 51 piestātnei, no 49.piestātnes līdz 46.piestātnei. Lūdzu rociet, attīstiet infrastruktūru, darbojieties. Nē, bet jāsalien visiem vienā pudeļu kaklā. Murgs, ne loģistika.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki