Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Trīs uzņēmumi gatavi Liepājai izgatavot tramvaju vagonus


atlikušas 250 zīmes


Trīs uzņēmumi gatavi Liepājai izgatavot tramvaju vagonus (13)

Otrdienā, 20. martā, 2018 | BIRKAS: tramvajs , iepirkums
Izdrukāt Ziņot

Otrdien, 20.martā, noslēdzās pieteikšanās sarunu procedūrai "Tramvaja vagonu iegāde videi draudzīgas sabiedriskā transporta infrastruktūras attīstībai Liepājā".

SIA "Liepājas tramvajs" iepirkuma komisijas priekšsēdētājs Aigars Rauda pastāstīja, ka noteiktajā termiņā līdz pulksten saņemti pieteikumi no uzņēmumiem "Končar-Electric Vehicles Inc." (Horvātija), "Railvec UAB" (Lietuva) un "Modertrans Poznan Sp.zo.o." (Polija), informē SIA "Liepājas tramvajs" projektu sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Gruntmane.

"Iepirkuma komisijai rūpīgi jāizvērtē visus pieteikumus, pārliecinoties, vai iesniegtie dokumenti atbilst kandidātu atlases Nolikuma prasībām," skaidro A.Rauda. "Domāju, ka mēneša laikā ar to tiksim galā, un tad būs zināms, ar kuriem uzņēmumiem turpināma sarunu procedūra, uzaicinot iesniegt jau konkrētu tehnisko un finanšu piedāvājumu."

SIA "Liepājas tramvajs" valdes loceklis Aigars Puks ir gandarīts, ka trīs uzņēmumi apliecinājuši gatavību izgatavot tramvaju vagonus Liepājai: "Lai arī līdz jaunu tramvaju vagonu saņemšanai vēl tāls ceļš ejams, esmu pārliecināts, ka mums izdosies atrast vislabāko un piemērotāko risinājumu tieši Liepājas vajadzībām."


Sludinājums

hmm
20:37 | 20/03/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Kops kura briza Lietuvas nezinama firmele sola tramvajus, kad pasa Lietuvaa tramvaju vispar nekad dzive nebijs? Nonacam lidz bridim kad slavenais RVR kas razoja tramvajus visai PSRS ir zudis, bet tramvajus sola kkadi leisi!
Plus horvati un poli. Nu nez vai sadi tramvaji nobrauks 40 gadus. Vaciesi nemaz nepiesakas

Kā tik kaut ko iedrst
21:12 | 20/03/18
ZIŅOT
(-1)
(1)
+

Esi eksperts Polijas un Horvātijas mūsdienu tramvaju ražojumos?

hmm
01:54 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Ne, bet neesmu dzirdejis NEKO par so valstu kvalitativiem masinbuves nozares razojumiem. Man nav jabut ekspertam horvatu tramvajos, pietiek ka par to nekad un nekas nebija dzirdets un sis valstis vel nabadzigakas neka LV vai labakaja gadijuma tada pasa limeni. Atbildeju? Tagad tu izstasti par so brinumu - lietuvas tramvajiem vai varbut horvatu. Esmu dzirdejis par vacu tramvajiem, par francu, teiksim Bombardier, bet vai tadiem lietuvas vispar ir majas lapa? isti neatradu

hmm
01:58 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Mani interese izskata un kvalitates zina atbisltosi tramvaji kas par siem neskaitamiem miljoniem kalpotu tiesaam 40 gadus solitos, nu vismaz 25, lai tajos butu komforts, lai izskatitos moderni, lai tramvaju linijas papalsinatos un visiem patiktu un gribetos braukt ar tramvajiem.

tram
07:20 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Horvātu tramvaji: http://www.koncar-kev.hr/products_and_services/tramcars
Poļi: http://www.modertrans.pl/
Par leišiem gan neko neesmu atradis.

nez
09:02 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

liekas, ka horvatu tramvaji pec skata un specenes ir labaki, subjektivs viedoklis, bet nu es domaju nebutu japienjem tikai no tiem uznjemumiem, kuri ir iesniegushi velmi piedalities, jaizskata butu citu mazo pilsetu prakse ar tramvajiem un to iegadi, tad ari no ta izrietetu labakais variants.. ja ir daudzmiljonu iepirkums, tad deretu to izmantot iegadajoties nevis letako, bet vislabako variantu.

LietuvaaTramvajuNav
11:25 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Leiši noteikti ir kaut kāda šaraškinu starpniekfirma.

Rendels
12:18 | 21/03/18
ZIŅOT
(-2)
(1)
+

Izskatās, ka tie poļu (vismaz no bildēm) nav nemaz zemās grīdas tramvaji...

P.S> Pēc būtības LP tramvajs nav absolūti nepieciešams (iedzīv./pasažieru skaits, satiksmes noslogotība, marš'runu skaits utml.) un to daudz lētāk un ērtāk varētu aizstāt autobusiem, pie kam drīzumā liela daļa autobusu tiks darbināti uz elektrības/ūdeņraža. Vai kāds ir spējis padomāt ilgtermiņā, ka šādas investīcijas LP tramvajā nav efektīvas.. - regulāri n-tos miljonus gulda sliedēs, infrastruktūrā un nu vēl vagonos...? Ja nebūtu sliežu, vismaz varētu arī normāli ielas (piem, Lielā, Rīgas utt), sakārtot... Pa ietaupīto naudu varētu atļauties uzbūvēt Raiņa ielas pārvadu pār dzelczeļu, salabot ielas utml....

Tr
13:17 | 21/03/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Leišu tramvaji patiesībā ir ražoti Krievijā. https://www.gorod.lv/novosti/288851-predlagaut-tramvai-iz-tveri-dorozhe-ust-katavskih-na-200-tysyach-evro-za-shtuku.amp

Lorita
12:03 | 22/03/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Īsti neatbilst rakstam, bet varētu labāk padomāt, kā cilvēkiem nepārmaksāt par braucieniem. Tie 70 centi ir gan vienai pieturai, gan 5. Ir valstis, no kā varētu paņemt piemēru, kur tiešām maksā tik, cik nobrauc. Tas būtu reāls atspaids iedzīvotājiem.

hmm
17:23 | 22/03/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Ja, leisi tikai starpnieki. Torgaši ka jau vienmer un visur. Daugavpilij ir cits sliezu platums, attiecigi tramvaji ir lielaki un iem jabut dargakiem. Jautajums kada cena tiks piedavata ,usu konkursa no visiem tris pretendentiem...

Justin Williams
17:46 | 12/05/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Alaska USA Finance and Capital Limited pašlaik piedāvā visu veidu aizdevumus sabiedrībai @ 3% procentu likmi. Mēs izsniedzam kredītus no €5,000 līdz €500,000,000.00. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināti, lai nodrošinātu maksimālu drošību, ir mūsu prioritāte. Visiem ieinteresētajiem pretendentiem jānosūta atbildes uz mūsu e-pasta adresi: unique2aal@gmail.com

Email : unique2aal@gmail.com

Justin Williams
17:46 | 12/05/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Alaska USA Finance and Capital Limited pašlaik piedāvā visu veidu aizdevumus sabiedrībai @ 3% procentu likmi. Mēs izsniedzam kredītus no €5,000 līdz €500,000,000.00. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināti, lai nodrošinātu maksimālu drošību, ir mūsu prioritāte. Visiem ieinteresētajiem pretendentiem jānosūta atbildes uz mūsu e-pasta adresi: unique2aal@gmail.com

Email : unique2aal@gmail.com

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki