Piektdien Rīgā notika jau trīspadsmitais "Latvian art directors club" organizētais radošās izcilības festivāls "Adwards", kurā tika apbalvoti labākie gada laikā radītie darbi reklāmā.

Liepājas reprezentatīvais materiāls tika atzīts par labāko gada laikā tapušo darbu kategorijā "Grafiskais dizains – drukātie materiāli", informē domes sabiedrisko attiecību daļa.

Kopumā festivālam tika iesniegti vairāk nekā 200 darbi, kurus vērtēja starptautiska žūrija no 6 valstīm.

Lai veicinātu Liepājas atpazīstamību, stiprinātu pilsētas tēlu un veicinātu interesi par vēju pilsētu tās viesiem, Liepājas pilsētas pašvaldība augusta sākumā radīja jaunu reprezentatīvu materiālu. Tajā koncentrētā veidā atspoguļota Liepājas pilsētvide, vēsture, kultūra, izglītība, sports un uzņēmējdarbība.

Lielākais uzsvars izdevumā likts uz kvalitatīvām pilsētas fotogrāfijām, radošu tekstu un paša materiāla dizainu. Nepieciešamība radīt šādu materiālu radusies tādēļ, ka bieži pilsētas viesiem jāpasniedz informācija par pilsētu koncentrētā veidā, nododot tiem sajūtās Liepājas "esenci", un šāda veida reprezentatīvs materiāls par pilsētu līdz šim pietrūka.

Dizainu jaunajam materiālam veidojis dizaina birojs "H2E", tekstu autors Lauris Gundars, foto autori – Reinis Hofmanis, Edgars Pohevičs, Kārlis Volkovskis, Ziedonis Safronovs, Valters Pelns, Ritvars Sproģis un Aigars Prūsis. Pagaidām materiāls ir pieejams tikai latviešu valodā, bet jau drīzumā tas tiks izdots arī angļu valodā.

Materiāls no augusta sākums pieejams iegādei arī Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojā. Viena eksemplāra cena – 6,50 eiro.

Reprezentatīvais materiāls izveidots iepirkuma "Liepājas pilsētas reklāmas kampaņas radošā risinājuma izstrāde un realizācija, kas ietver reklāmas aktivitāšu radošā risinājuma izstrādi un realizāciju diviem posmiem (pavasara un rudens)" rezultātā.