Valsts un pašvaldību iestāžu vienoto klientu apkalpošanas centru Liepājā plāno izveidot līdz 2018.gadam, intervijā "Rietumu radio" sacīja Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks.

Jaunais klientu apkalpošanas centrs atradīsies pašvaldībai piederošā ēkā Peldu ielā 5, kur no pirmdienas, 11.janvāra, darbu sāks Liepājas domes Nekustamā īpašuma pārvalde, sacīja Sesks.

"Mērķis ir izveidot ērtu un pieejamu klientu apkalpošanas centru, kur koncentrēsies valsts un pašvaldību institūcijas. Cilvēkiem būs iespēja pilsētas centrā ērti, vienuviet nokārtot savus jautājumus," sacīja Sesks, norādot, ka jau patlaban iedzīvotāji vispirms vēršas Liepājas domes Apmeklētāju pieņemšanas centrā, un bieži tur atstātais iesniegums tiek sūtīts atbildīgajām pašvaldības institūcijām, kurām tas jāizskata un jāpieņem attiecīgie lēmumi. "Tā ir moderna pieeja, un Peldu iela 5 ir ļoti piemērotā vietā – blakus atrodas tirgus, pilsētas centrs."

Vienlaikus notiks darbs pie ēkas siltināšanas un arī iekštelpu pārplānošanas, un projektēšanas darbi sāksies jau šogad, sacīja Sesks.

Viņš atzina, ka, iespējams, būvniekiem vienkāršāk būtu veikt neapdzīvotas ēkas rekonstrukciju, tomēr līdz šim Nekustamā īpašuma pārvalde atradās domes ēkā Rožu ielā 6, kur darbinieki bijuši spiesti sēdēt "faktiski, viens otram uz galvas", līdz ar to nebija iespējas ne ērti strādāt, ne arī pārvalde bija ērti pieejama apmeklētājiem.

Atbrīvotajos kabinetos savus projektu vadības speciālistus izvietos Liepājas domes Attīstības pārvalde.

Jau ziņots, ka pakāpeniski Liepājā, kā arī citviet Latvijā plānots izveidot Valsts un pašvaldību iestāžu vienoto klientu apkalpošanas centrus. Šim mērķim Liepājā paredzēts atjaunot ēku Peldu ielā 5.

Vienotais klientu apkalpošanas centrs tiks veidots kā vienas pieturas aģentūra, sniedzot iedzīvotājiem pieejamākus valsts un pašvaldības pakalpojumus, saņemot tos vienuviet.