Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Aizstāv darbu par tehnoloģiju nozīmi mācīšanās procesā


atlikušas 250 zīmes


Aizstāv darbu par tehnoloģiju nozīmi mācīšanās procesā (5)

Autors: Simona Laiveniece, Liepājas Universitātes galvenā sabiedrisko attiecību speciāliste
Trešdienā, 14. decembrī, 2016 | BIRKAS: LiepU , Lāsma Ozoliņa-Ulmane , zinātniskie darbi
Izdrukāt Ziņot
FOTO: Publicitātes

Otrdien, 13.decembrī, Liepājas Universitātes Pedagoģijas zinātnes nozares promocijas padomes sēdē Lāsma Ozoliņa-Ulmane aizstāvēja darbu un ieguva doktora grādu pedagoģijā.

Ozoliņa-Ulmane aizstāvēja darbu par tēmu "Tehnoloģiskais atbalsts mācīšanās, sadarbojoties pedagoģiskās pieejas īstenošanā kombinētajās stundās”.

Darba zinātniskā vadītāja bija asociētā profesore Rita Ukstiņa, zinātniskā konsultante profesore Alīda Samusēviča. Viena no darba recenzentēm, Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas profesore Anita Petere atzina: "Jau pusotru gadu vecs bērns ļoti labi prot rīkoties ar aplikācijām mobilajā telefonā, tāpēc mums ir jāsaprot, kā izmantosim tehnoloģijas, kas ienāk mūsu dzīvē. Pētījums palīdz radikāli mainīt uzskatus par mācībām e-vidē.”

Promocijas darba anketēšanā piedalījās gan studenti, gan docētāji. Anketēšana un intervijas atklāj, lai arī studentu un docētāju prasmes e-vidē ir ļoti dažādas, izvēloties kombinētās studijas (kontaktnodarbības un e-studijas), tiek bagātināts studiju process.



 


Sludinājums

Brr
11:03 | 14/12/16
ZIŅOT
(-0)
(12)
+

Nu ir gan nosaukums

Dr.
13:33 | 14/12/16
ZIŅOT
(-0)
(11)
+

Cienījamo profesoru pašpārliecinātība vairs nepārsteidz, viņi laikam jau ir tik cienījamā vecumā, ka vairs ne grib, ne var ko jaunu iemācīties, bet pārsteidz pašu doktorantu kūtrums, lai ieskatītos citās augstskolās aizstāvētajos promocijas darbos un kaut ko mācītos no citu pieredzes. Joprojām empīriskajā daļā dominē %, kas promocijas darbā ir nepieļaujami. Drusku labāk ir kā Juram, jo pāris vietās izmantota deskriptīvā statistika, ar ko var aprobežoties bakalaura un maģistra darbos. Nav pamatojuma, kas noteica parametriskās metodes - Pīrsona korelācijas analīzes izvēli, maz ticams, ka bija tam atbilstošs empīriskais sadalījums. To analīzē par pilnu ņem tikai, sākot no .49. Kādas konkrēti metodes tika izmantotas kvalitatīvo datu analīzē? Nākas secināt, ka metodoloģija zem katras kritikas - zinātniskais konsultants nav bijis savu uzdevumu augstumos!

?
22:47 | 14/12/16
ZIŅOT
(-0)
(9)
+

Kas tas par nosaukumu?

Ahujēns Debilitēns
00:18 | 15/12/16
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Nedapistie kroplie deģenerāti. Kā tādus zeme nes?
Sūdi puspistie.

doktorants
10:34 | 15/12/16
ZIŅOT
(-0)
(8)
+

Procentus var izmanot konteksta analīzei, bet secinājumiem disertācijā jābalstās uz citiem rezeltātiem. Un kāpēc asociētās profesores Dinas Behteres promocijas darbs nav pieejams LiepU mājaslapā?

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki