Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Aizvadīta veselības jeb kustību nedēļa "Dzintariņā"


atlikušas 250 zīmes


Aizvadīta veselības jeb kustību nedēļa "Dzintariņā"

Autors: Guntra Lazdupe, vadītājas vietniece izglītības jomā
Otrdienā, 06. oktobrī, 2015 | BIRKAS: bērnudārzs Dzintariņš , Kustību svētki , veselības aprūpe
Izdrukāt Ziņot
FOTO: Publicitātes

Pirmsskolas izglītības iestādē "Dzintariņš" ar devīzi "Mīli savu sirdi" aizvadīta veselības nedēļa jeb Move Week (kustību nedēļa).

Visi esam rudens gaidās. Visi gribam būt veseli un skaisti, ar žilbinošu smaidu sejās, tāpēc jāveicina bērnu izpratne par veselību.

Šogad rīkotajā Move Week veselības nedēļā kuru koordinē Latvijas tautas sporta asociācija (LTSA) un Sirds profilakses kontroles centrs (SPKC) sadarbībā ar Veselības ministriju, piedalījās "Taurenīšu" un "Sirsniņu" grupas no pirmskolas izglītības iestrādes “Dzintariņš".

Veselības nedēļa, kas ir  lieliska iespēja mudināt kā lielus tā mazus, būt fiziski aktīviem un veseliem, sākās  21.septembrī un turpinājās līdz 2.oktobrim.

Bērni piedalījās dažādās fiziskās aktivitātēs svaigā gaisā: gājām pārgājienā, skaitījām cik pakāpieni pieveikti dienas laikā, cik nedēļas garumā un darījām daudzko citu sportisku un aktīvu.

Rīkojām arī zibakciju kopā ar Liepājas A.Puškina 2. vidusskolas 1.klašu skolēniem. Skolotājas Liena Kulinska un Inga Berķe iejutās mikepeļu lomās, sportojot  kopā ar saviem “Sirsniņu", “Taurenīšu" grupas bērniem.

Visi kopīgi vingrojām, pievēršot bērnu uzmanību tam, ka brīvo laiku var pavadīt interesanti un fiziski aktīvi, reizē rūpējoties par savu sirds veselību.

Kā zināms, regulāras fiziskās aktivitātes ir lētākais un efektīvākais veids kā novērst dažādas saslimšanas un uzturēt sevi labā fiziskā formā.

Latvijā sirds un asinsvadu slimības ir galvenais mirstības cēlonis. Tomēr risku saslimt ir iespējams mazināt vai pat novērst pavisam, pārskatot savu dzīvesveidu – lietojot uzturā veselīgu pārtiku, atsakoties no saldiem, trekniem ēdieniem, vairāk fiziski kustoties, atmetot smēķēšanu, savlaicīgi dodoties uz profilaktiskajām apskatēm un rūpīgi lietojot medikamentus, kurus noteicis kardiologs vai ģimenes ārsts.

Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki