£
11:28 | 07/12/14
ZIŅOT
(-1)
(10)
+

Vai tad kaut kas ir izmainiijies,no taa laika liidz shim,burtiski nekas !

liepājnieks
13:18 | 07/12/14
ZIŅOT
(-2)
(12)
+

Bet čekas ziņotājs Pasta ielas namiņa otrajā stāvā turpina savu ikdienu.

Andrejs
13:20 | 07/12/14
ZIŅOT
(-0)
(4)
+

Pēc tam, kad izlasīju "Velnakmens veļas" par Latkoma pretvalstisko darb;ibu Krievijā uzzināju vairāk kā vēlējos. Izlasi'ju "Tērauds un sārņi". Mans viedoklis - visu prometeju un latkomu vajadzēja izšaut pa tīro. Žēl, ka to skaidu sanāca par daudz. Kaut gan viņi palīdzēja stutēt to sātanisko režīmu. Nezināja, kas notiek? Neticu.

13:24 | 07/12/14
ZIŅOT
(-2)
(5)
+

Viņi saņēma to ko paši bija sējuši un nav ko te daudz sērot. Mūsu trešās atmodas sākumā arī spējīgākie un no komunistiem neatkarīgie aktīvisti tika novākti, bet tas netika darīts tik atklāti. Tā kā piekrītu pirmajam komentāram.

domu zīme
15:32 | 07/12/14
ZIŅOT
(-0)
(5)
+

Izklausās nodevīgi - nosaukt piecus sešus vārdus un uzvārdus, kuros kāda daļa ir kaut kas no latviska, un paziņot pasaulei, ka tieši latvieši iedibināja nīstamo režīmu (turklāt miljoni pasaulē vēl stāv un krīt un ilgojas pēc tā režīma, ieskaitot ne mazums liepājnieku). Zināma viena muzeja darbiniece (ne latviete) savulaik skaidroja visas tās ``latviešu būšanas`` vēsturē ar tīšām falsifikācijām, proti, visādus Berzinus vēstures grāmatās pārdēvējot par Bērziņiem utt. Vēl viens vēstures un faktu falsificēšanas paņēmiens visos laikos esot bijis uz juku laikiem steidzīgi mainīt vārdus un uzvārdus. Bet baisākais no tiem - ar varu (politisko sistēmu, vai viltu - solot visdažādākās brīvības) atņemtā, amputētā cilvēciskā un vēturiskā atmiņa kā Aitmatova pazīstamajā (nu jau izskatās - mazpazīstamā) darbā ``Un garāka par mūžu diena ilgst``.

korķviļķis
17:44 | 07/12/14
ZIŅOT
(-5)
(2)
+

Man jau sen likās, ka Silakaktiņš ir bijis čekists. Šis mūsu pašreizējās valdošās elites pasūtījuma raksts to pilnībā apliecina.

baltgvardietis
17:46 | 07/12/14
ZIŅOT
(-3)
(1)
+

Pareizi, darīja, ka šos suņu bērnus novāca

filologs
17:59 | 07/12/14
ZIŅOT
(-0)
(5)
+

Nav tādu ``latviešu, poļu, ungāru tautības cilvēku``. Ir latvieši, poļi, ungāri utt.

Ridzenieks
18:03 | 07/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Vai tad šī diena nav jāliek kalendārā? katru nedēļu ir kāda sēru diena, pa kuru nezin puse tautiešu. kādā sakarā ir pasludinātas kaut kādas sēru dienas un to pat nav kalendārā?!

to ridzenieks
18:38 | 07/12/14
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

tev nepareizs kalendārs

es arī
09:43 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Rīgā jau Ušakova kalendārs, tur tādus datumus neatzīmē.

12:39 | 08/12/14
ZIŅOT
(-1)
(0)
+

liekam tik visas dienas kalendārā kā sēru dienas ,prieka jau maz te dzīvojot

Jaropolks Dorenskis
19:43 | 07/12/14
ZIŅOT
(-2)
(2)
+

Šie traģiskie notikumi ir jāpēta, lai sameklētu atbildes uz jautājumiem "kāpēc". Tas ir iespējams. Jāskatās gan lielākajā mērogā, cēloņi un sekas atrodamas daudz plašākajā teritoriju platumā un laikmetā, nekā Staļina lielvalsts teritorija un eksistēšanas gadi. Jo plašāk rok, jo interesantāki būs secinājumi. Nevaru piekrist terminam "genocīds" attiecībā pret šiem notikumiem. Tas bija pilsoņu karš, tie bija politiskie upuri.

Dorenski!
20:38 | 07/12/14
ZIŅOT
(-2)
(1)
+

Pilsoņu karš Krievijā bija beidzies 1920. gadā. Bet, ja vēl šodien seko līdzi Staļina teorijai, ka, "līdz ar boļševiku dibinātās strādnieku un darba zemnieku valsts uzvarām, neizbēgami visasākajās formās pastiprināsies šķiru cīņa", tad gan var šitādus murgus gvelzt.

Jaropolks Dorenskis
12:13 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Berz Staļina teorijas, kuru arī būtu jāsaprot izejot no konkrētā politiska konteksta, nevis tā, ka to izskaidro tagad, valstī visu laiku gāja sarežģītas politiskās cīņas. Esmu pārliecināts, ka Pilsoņu karš Krievijā bija beidzies 1937. gadā, bet tas nenozīmē, ka tas vēlāk, vēl pēc 20 gadiem, nav atjaunojies. 1922. (nevis 1920.) gads - tas ir cipars no padomju mācību grāmatām, kurus rakstīja tā, lai vēsturi padarītu primitīvāku un vienkāršāku saprašanai, lai nerastos lieki jautājumi par to, kas noticis daudz vēlāk.

Skolotāja
20:47 | 07/12/14
ZIŅOT
(-4)
(5)
+

Paldies Silakaktiņa kungs, par rakstu! Man būtu lūgums, vai Jūs nevarētu uzrakstīt par šoiem bolševikiem no Liepājas, par katru atsevišķi. Tas būtu atgādinājums vecākiem cilvēkiem un brīdinājums jauniešiem par tiem, kas piedalījās šaumsmīgajās represijās Krievijā un, ja viņi nebūtu nošauti, tad būtu atgriezušies un šautu mūs.

Jaropolks Dorenskis
12:15 | 08/12/14
ZIŅOT
(-2)
(1)
+

Ļoti labs komentārs. ES gan nesauktu tos par boļševikiem. Aina bija intersantāka.

remfnis
08:25 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

daudzas jau tās sēru dienas un var policija apstaigāt un ievākt par karoga pareizu neuzvilkšanu ...

remfnis
08:25 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

daudzas jau tās sēru dienas un var policija apstaigāt un ievākt par karoga pareizu neuzvilkšanu ...

Paurupe
19:51 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(4)
+

Sēru dienu tiešām par daudz!Vismaz pusi vajadzētu atcelt.NEz vai vēl kur pasaulē tā sēro?

yl2eo
23:48 | 08/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Tāpēc kad žīdušāvējem (viņu mantiniekiem) tagad jāliek savām mājam sēru valsts karogu)))
Vai tad tas nav masohisms?

jautājums yl2eo
11:40 | 09/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Esi kaut ko dzirdējis vai lasījis par latviešu šāvējiem?

?!
12:37 | 09/12/14
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

ĀRPRĀTS!
Un es nekādi nevarēju saprast,kādēļ izkarināti karogi ar sēru lenti....

dalama
12:39 | 09/12/14
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Cik ļoti ir "piegriezušies"visi tie utainie

Kašķe
16:57 | 10/12/14
ZIŅOT
(-1)
(2)
+

Nu, Silakaktiņ! Esi pārspējis pats sevi vēsturiskās putras vārīšanā! Nu, ko tik nav sazīmējis, par ko tik nav sarakstījis. Tik- nekā konkrēta. Kā teikt- kur fakti! Plāpas un tikai. Bet pēdējais abzacs ir ko vēfts- sapratu- krievi vienmēr un visur ir latviešus iznīcinājuši, vai tie ir mežstrādnieki, zvejnieki vai boļševiki( turklāt!) Es arī esmu tai laikā dzīvojusi un arī labi visu atceros. Lasījusi arī esmu. Taču kaut ko tādu sagvelzt!...Un citiem tik vajag- visus vajadzēja nošaut!"" Nedod Dievs, ja sāktos nemieri! Tā liekas, ka šāvēji jau gatavi un rokas niez! Tik vairāk tādu rakstu un var teikt- ies jau vaļā!

Lāma
13:36 | 11/12/14
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Nerdzu neko nepatiesu. Konkrēts datums, svepkavas zināmi, upuri arī. Un reāli, kādreiz liepājnieku uzvārdi. PAldies Silakaktiņam, kas cenšas izglītot un informēt, nekādu muļķību vai tukšvārdības nesaskatu. Silti gan iesaku, ja ar kašķi saslimst, tad derīgi aptiekā cinka ziedi nopirkt, vai ar sunīšu novārījumu slimās vietas novannot.

Ziņkārīgais
20:08 | 11/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Kur palicis Gunārs Kazeks?

Z
14:22 | 12/12/14
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Nu pillīgi šiberis ciet! Cilvēks jau kā vairākus gadus miris, te tikai kāds attapies.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki