Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Informēs, kas jāņem vērā saziņā ar medijiem


atlikušas 250 zīmes


Informēs, kas jāņem vērā saziņā ar medijiem

Ceturtdienā, 16. oktobrī, 2014 | BIRKAS: seminārs , viesnīca Līva , Europe Direct
Izdrukāt Ziņot

Viesnīcā "Līva" piektdien, 17.oktobrī, notiks bezmaksas semināru "Kas jāņem vērā saziņā ar medijiem (intervijas, dalība pārraidēs u.c.), publiski uzstājoties preses konferencēs",

To organizē "Europe Direct" informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Dienvidkurzemes reģionālo nodaļu.

Piektdien, 17.oktobrī, pulksten 11 konferenču zālē "Amber hall" notiekošais seminārs sniegs ieskatu mediju vidē Latvijā šobrīd, ļaus uzzināt praktiskus padomus par to, kas jāņem vērā uzņēmuma pārstāvjiem saziņā ar žurnālistiem gan ikdienas jautājumos, gan krīzes situācijās. Seminārs sniegs ieskatu tajos profesionālajos (kā arī ne tik ētiskajos) paņēmienos, ko žurnālisti izmanto savā darbā, kā arī būs iespēja uzzināt, kādi veiksmīgas komunikācijas "ieroči" ir intervējamā pusē.

Semināra plāns:
– Tendences mediju vidē Latvijā
– Intervija kā žanrs
– Žurnālistu triki
– Intervējamā triki
– Praktiski padomi
– Intervija "testa" režīmā

Lūgums iepriekš pieteikties pa tālruni 63429019 vai e-pastu: kristine.zabe@chamber.lv

Semināru vadīs: Lita Grafa, "Hauska & Partner" direktore un vadošā partnere Latvijā, Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas padomes locekle.

Litai Grafai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā, strādājot kā sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītājai dažādos uzņēmumos. Iepriekš bijusi "Bite Latvija" sabiedrisko attiecību vadītāja.

"Hauska & Partner" ir viens no vadošajiem komunikācijas konsultāciju uzņēmumiem Latvijā, kas realizē gan vietējos, gan Baltijas mēroga projektus. "Hauska & Partner" komanda sniedz konsultācijas un praktisku palīdzību klientiem attiecību veidošanā ar savām ietekmes pusēm, tajā skaitā masu medijiem, izstrādā un īsteno komunikācijas stratēģijas, konsultē krīzes situācijās, palīdz labāk saprast būtiskākos problēmjautājumus un darboties biznesā atbildīgi.


"Europe Direct" informācijas centri (EDIC) ES dalībvalstīs ir viens no līdzekļiem, kā Eiropas Komisija informē sabiedrību vietējā mērogā par Eiropai aktuāliem jautājumiem. Centru pakalpojumi sabiedrībai ir bezmaksas. "Europe Direct" informācijas tīkls darbību sāka 2005.gadā. LTRK ir 4 "Europe Direct" informācijas centru - Rīgā, Liepājā, Jēkabpilī un Daugavpilī – uzturētājstruktūra.


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki