Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Sociālais dienests uzlabo rindas organizēšanas kārtību


atlikušas 250 zīmes


Sociālais dienests uzlabo rindas organizēšanas kārtību

Ceturtdienā, 13. jūnijā, 2019 | BIRKAS: sociālais dienests , Linda Krasovska , Veidenbauma 3
Izdrukāt Ziņot

No ceturtdienas Sociālā dienesta klientu apkalpošanas centra sociālās palīdzības daļā, E. Veidenbauma ielā 3 tiek ieviesta jauna un mūsdienīga rindas organizēšanas kārtība.

Jaunā kārtība ir ar numuriņiem un rindas vadību no visiem labi pārredzama ekrāna, kā tas ir bankās, pastā un citās iestādēs, Sociālā dienesta sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Jākobsone.

Jaunā rindas vadības sistēma šobrīd darbojas testēšanas režīmā, tā vēl tiks pieregulēta, meklējot labāko risinājumu un piemērojot to klientu vajadzībām. Dienesta darbinieki palīdz apmeklētājiem un izskaidro, kā ērtāk rīkoties ar izvēlnes pogām, izņemt vajadzīgo numuriņu un sekot līdzi savai vietai rindā uz ekrāna, lai pēc iespējas operatīvāk nokļūtu pie vajadzīgā speciālista.  

Kā uzsver Sociālā dienesta direktore Linda Krasovska, jaunā sistēma bija ļoti nepieciešama, īpaši dienās, kad ir liela apmeklētāju plūsma. Tā palīdzēs mērķtiecīgāk regulēt rindu, nodrošinot klientiem korektāku un saprotamāku tās virzību.

Šobrīd dienesta apmeklētājiem tiek piedāvātas četras izvēļņu pogas, lai saprastu ar kādu vajadzību katrs atnācis un cik ilgu laiku tas prasīs. Visoperatīvāk iespējams nodrošināt pirmreizēju konsultāciju, vairāk laika prasa dokumentu iesniegšana trūcīga vai maznodrošināta statusa saņemšanai, mazāk – dokumentu iesniegšana vienreizējiem pabalstiem. Atbilstoši klientu izvēlnēm, kuras jau zināmas pirms klienta ienākšanas pie speciālista, tiek organizēts darbs arī klientu apkalpošanas zālē.

Rindas vadības sistēma ļaus klientiem gan saīsināt gaidīšanas laiku, gan padarīs to patīkamāku, novēršot cilvēku drūzmēšanos uzgaidāmajā telpā. Galvenais ieguvums apmeklētājiem būs tas, ka tiks saīsināts gaidīšanas laiks, iepriekš būs zināms prognozētais apmeklējuma laiks un tas tiks organizēts mierīgākā darba atmosfērā.

Apkopotā statistika tiks izmantota klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanai un uzlabošanai.

Rindas vadības sistēma iegādei bija nepieciešami aptuveni 2000 eiro.


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki