Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Topošos dizainerus izglīto modes zīmolu menedžere Drāzniece


atlikušas 250 zīmes


Topošos dizainerus izglīto modes zīmolu menedžere Drāzniece

Ceturtdienā, 28. septembrī, 2017 | BIRKAS: mākslas vidusskola , lekcija , vizīte , Normunds Vamzis
Izdrukāt Ziņot

Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolā viesojās un ar pedagogiem un audzēkņiem tikās modes preču iepirkumu speciāliste, tirdzniecības un zīmolu menedžere Elīza Drāzniece.

Trīs stundu garā un informācijas bagātā lekcija interesentus iepazīstināja ar tēmām par modes zīmola izveidi un vadību tirgū, produktu menedžmentu un modes biznesa procesu, informē PIKC Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskola.

Interesentu vidū bija gan LMMDV mācībspēki, topošie dizaineri no apģērbu, tekstila un ādas dizaina izglītības programmām, vizuālā tēla stilists izglītības programmas audzēkņi un citi klausītāji.

Pēc lekcijas aptaujātie audzēkņi atzina, ka lektore ļoti labi paskaidroja, ka pirms uzsākt biznesu modes industrijā, ir jānosaka savs biznesa modelis un mērķauditorija, lai pozicionētu savu kolekciju. Modes tirgū nepieciešams ne tikai radošums, bet arī ļoti liela precizitāte citās jomās, kas nepieciešama, lai šajā tirgū būtu veiksmīgs.

"Padziļināja interesi par modes procesiem pasaulē un Latviju tās kontekstā. Ļoti iedvesmojoša lekcija, savelkot paralēles ar mācību uzdevumiem audzēkņiem, lietderības koeficents būs augsts. Darbs, mērķtiecība un izpratne par lietu kārtību ir stūrakmeņi, lai sasniegt virsotnes- šī lekcija to vēlreiz apliecināja", rezumē LMMDV apģērbu dizaina izglītības programmas vadītājs Normunds Vamzis.

Kā atzina LMMDV vizuālā tēla stils izglītības programmas vadītāja Dace Dēliņa Lipska, pasaulē gūtās zinības un darba pieredze modes industrijā dod plašu redzējumu un spēju informāciju pasniegt mērķauditorijai saprotamā valodā.

Savulaik Liepājas lietišķās mākslas vidusskolā mācījies Elīzas tēvs, talantīgais fotogrāfs Aivars Drāznieks. Savukārt Elīza Drāzniece ieguvusi bakalaura grādu modes mārketingā "European Institute of Fashion" (ISEM) un diplomu ESMOD/CNAM (Parīzē, Francijā) mākslas un zinātņu konservatorijā, kurā apguva inovācijas modes uzņēmumu vadībā. Maģistra grādu tirdzniecības un modes zīmolu vadībā ieguvusi Milano Fashion Institute (Milānā, Itālijā).


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki