Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Varēs uzlabot verbālās prasmes klientu apkalpošanā


atlikušas 250 zīmes


Varēs uzlabot verbālās prasmes klientu apkalpošanā

Ceturtdienā, 19. martā, 2015 | BIRKAS: LiepU , mūžizglītība , seminārs
Izdrukāt Ziņot

28.martā LiepU Mūžizglītības nodaļa piedāvā apmeklēt lektores, sertificētas praktiskās psiholoģes Ērikas Ginteres semināru "Saskarsme caur manipulācijām klientu apkalpošanā".

Kā informē Liepājas Universitātes sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Timermane, seminārā tiks aplūkotas šādas tēmas: "Komunikācijas struktūra", "Grūto vai nepatīkamo klientu portrets", "Telefonu sarunu analīze", "Klientu apkalpošanas situāciju analīze", "Konfliktsituācijas un to risinājumi", "Emocijas. Emocionālā inteliģence", "Iekšējo resursu apzināšana un pielietošana", "Prasmju: redzēt, dzirdēt, runāt analīze", "Emocionālā izdegšana un tās aizsargmehānismi".

Apmeklējot semināru, būs iespēja uzlabot verbālās prasmes un iemaņas klientu apkalpošanā, kā arī izprast veiksmīgu ilgtermiņa attiecību nodibināšanas pamatnosacījumus un apgūt praktiskas zināšanas par manipulāciju un blefošanu dažādās problēmsituācijās ar klientu.

Pēc semināra dalībniekiem būs iespēja saņemt individuālas konsultācijas, kā arī iesūtīt jautājumus elektroniski, nedēļas laikā saņemot atbildes.

Seminārs-praktikums notiks 28.martā pulksten 10 Liepājas Universitātē (Lielā iela 14, 241. telpa).

Dalības maksa: 20 eiro. Pēc semināra-praktikuma nodarbībām dalībnieki saņems apliecības.

Lūgums pieteikties līdz 23. martam, zvanot pa tālruni 63425477 (Līga Apenīte) vai rakstot uz e-pastu: liga.apenite@liepu.lv.


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki