Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Eksperimentālais maršruts uz Roņu ielu nav attaisnojies


atlikušas 250 zīmes


Eksperimentālais maršruts uz Roņu ielu nav attaisnojies (5)

Otrdienā, 25. jūnijā, 2013 | BIRKAS: sabiedriskais transports , LST , Kursa , Roņu iela
Izdrukāt Ziņot

Pagājuši trīs mēneši kopš Liepājā ieviests eksperimentālais 14. maršruts "Līva – Roņu iela", kas tika izveidots pēc a/s "Kursa" vadības lūguma un tika pielāgots darba maiņām uzņēmumā.

Kā rāda dati no pasažieru plūsmas pētījuma, maršruts atsaucību nav guvis, informē pašvaldības aģentūra "Liepājas sabiedriskais transports"

Maksimālais pasažieru skaits, kas tika konstatēts maršruta reisā, bija pieci pasažieri. Šādu reisu izpilde aģentūrai "Liepājas sabiedriskais transports" nes zaudējumus, jo pasažieru interese par konkrēto maršrutu ir negaidīti zema. Ņemot vērā iegūtos datus, aģentūra pieņēmusi lēmumu maršrutu neieviest kā pastāvīgu, no 1. jūlija reisi šajā maršrutā vairs netiks izpildīti.

Autobusi 14. maršrutā kursēja tikai darba dienās. Dienā tika izpildīti četri reisi katrā virzienā.
 


Sludinājums

NOŽĒLOJAMSprovinciālismsMĀKOŅOS
00:09 | 26/06/13
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Ļoti ciniska un mērķtiecīga pieeja, lai nebūtu jāuzlabo nekas šajā puvušajā sistēmā.
Kāpēc tas tika izveidots kā atsevišķs, ļoti reti kursējošs, relatīvi īss maršruts, ko vēl pie tam izpilda ar lielo autobusu, lai gan tur var laist arī mikriņu, un vēl atvaļinājumu laikā? Vajag ieviest kā esoša maršruta, piem. atsevišķu 6. vai 1. vai 2. maršruta papildus `cilpu`- pa Ūliha/Roņu/Kūrmājas apmest loku, nevis vienkārši nogriezties Kūrmājas/Ūliha krustojumā.
NEVIS MARŠRUTI NERENTABLI, BET TRANSPORTA SISTĒMU VADA PILNĪGI NULLES UN MAFIOZAS INTERESES, kuriem nerūp ērtības, bet tikai nauda. Tādiem nospļauties par bez jebkāda transporta esošo Kursas rajonu, tāpat kā Kungu ielas ezera galu, savienojuma neesamību starp daudziem rajoniem un nožēlojami reti kursējošiem autobusiem, piem. 1. maršrutā, kas vienīgais savieno DR ar Ezerkr.1/3.

liepājniece
08:41 | 26/06/13
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Ko jūs uztraucaties? Toties mums ir nu ļoti rentabls tramvajs, kurā uz Ezerkrastu brauc tikai labi ja 3-4 cilvēki. Jājautā - pēc cik gadiem atmaksāsies ši super prijekts?

Arts
08:53 | 26/06/13
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

jā, parasti pēdējās 3 pieturās tramvajā ir labi, ja 2-3 cilvēki. no paša gala vispār tukšs
tas nu nebija prāta darbs, šo līniju izbūvēt, labāk tos miljonus vajadzēja ieguldīt mazo ielu sakārtošanā

Breta
14:25 | 26/06/13
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Interesanti, kuram pieder tā "ideja" par tramvaja kustību Tukuma ielā (nevis pa Vaiņodes ielu), tādējādi "nogriežot" D-Rietumu mikrorajona iedzīvotājiem no 4 deviņstāvu un 5 piecstāvu mājām iespēju izmantot tramvaju gan uz pilsētas centru, gan uz M. Ķempes ielu? Laikam jau tas ir ar Šķēles "gādību", kuram pieder autobusu parks, jo minēto māju iedzīvotāji izmanto tagad tikai autobusus(pieturvietas ir tuvāk dzīves vietām).

Beidzot !
20:47 | 26/06/13
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Beidzot arī citi man sāk piebalsot ! Es rakstu , rakstu par šo jautājumu----klusums ! Sen rakstīju, ka tramvajs uz un no Ķempes ielas brauc pustukš ! Kapus pārsvarā kopj cilvēki gados. Tik jauki bija aizbraukt vismaz līdz Centrālkapiem, bet tagad ? Savāds bija dispecjeres paskaidrojums par mazo pasažieru skaitu : mums maksā par nobraukto attālumu, bet ne pārdotajiem taloniem ( saruna bija pēc tam , kad gribēju no sirds situāciju izklāstīt priekšniekam, kurš tajā brīdī nebija ) Cik liela summa ieguldīta līnijas izveidē, bet šoreiz pa tukšo ! ! ! Viss plašais Ezerkrasta rajons vienalga ir bez tramvaja ! Un ko nu ???

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki