Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Ko šogad asfaltēs, pārbūvēs, remontēs


atlikušas 250 zīmes


Ko šogad asfaltēs, pārbūvēs, remontēs (13)

Pirmdienā, 16. aprīlī, 2018 | BIRKAS: Komunālā pārvalde , ielu remonts , labiekārtošana , iekšpagalms
Izdrukāt Ziņot
Kalēju ielu, vienu no grants seguma ielām ar intensīvu satiksmi, šogad nav paredzēts asfaltēt.
Kalēju ielu, vienu no grants seguma ielām ar intensīvu satiksmi, šogad nav paredzēts asfaltēt.
FOTO: irliepaja.lv
Kalēju ielu, vienu no grants seguma ielām ar intensīvu satiksmi, šogad nav paredzēts asfaltēt. Arī nelielais grants seguma posms klusajā Sūnu ielā nav iekļauts Komunālās pārvaldes plānos.

Piedāvājam Komunālās pārvaldes sabiedrisko attiecību speciālista Aigara Štāla sagatavoto informāciju par šogad plānotajiem pilsētas ielu un pagalmu sakārtošanas darbiem.

Februāra vidū deputāti apstiprināja grozījumus 2018. gada budžetā, lielu pilsētas līdzekļu daļa atvēlot dažādiem infrastruktūras uzlabošanas darbiem, tai skaitā ielu pārbūvei vai remontam.

2 500 000 eiro atvēlēti Grīzupes ielas pārbūvei; par 1 562 202 eiro plānots atjaunot degradētās teritorijas Vecajā ostmalā; 1 000 000 eiro nolemts tērēt uzņēmējdarbības vides attīstībai Kapsēdes ielā; līdzekļi piešķirti arī iekškvartālu ielu seguma atjaunošanai, grants ielu asfaltēšanai, lietus kanalizācijas projektēšanai, izbūvei vai remontam un teritoriju labiekārtošanai.

Atjaunos iekškvartālu ielu segumu
Izskatot ierosinājumus, priekšroka tika dota tām iekškvartālu ielām, kurās ir daudzdzīvokļu mājas, kas sakārtojušas savus iekšpagalmus vai arī, kur seguma atjaunošana ir iesākta, taču netika pabeigta pagājušā gadā.

Iekškvartāla ielu atjaunošanai ir piešķirti 590 000 eiro, tas ir, par 52 000 eiro vairāk nekā šai programmai 2017. gadā.

Šogad plānots 13 ielu posmos atjaunot segumu 2,25 km kopgarumā: Reiņa Meža iela no Dunikas līdz M. Ķempes ielai; Priekules ielas iekškvartāla posms; Ugāles iela no M.Ķempes līdz Dunikas ielai; Cieceres iela no M.Ķempes līdz Vaiņodes; Rojas ielas posms no M. Ķempes ielas puses; Pāvilostas ielas posms no Viršu ielas puses; Mežu ielas iekškvartāla posms; Spīdolas ielas posms no Viršu ielas puses; Cietokšņa ielas posms; Piltenes, Sakņu un Šķēdes ielas posms; E.Tisē iela posmā no 46. līdz 52.

Pilsētai piederošo iekškvartālu ielu atjaunošana sistemātiski sākās 2016. gadā, kad tika atjaunots segums 3,3 km kopgarumā, pavisam 15 ielu posmos. Savukārt 2017. gadā  tika noasfaltēts segums 2,6 km kopgarumā pavisam 13 posmos.

Asfaltēs arī grants seguma ielas
Šogad notiks grants segumu ielu asfaltēšana. Līdz šim par pašvaldības līdzekļiem notika grants ielu remonts vai uzturēšana, nemainot seguma veidu. Laikā no 2012. līdz 2015. gadam tika īstenota pat atsevišķa programma, kad tika uzlabots grants ielu tehniskais stāvoklis 33 kilometru garumā. Pēdējos divos gados Komunālā pārvalde centās šīs ielas uzturēt tā, lai iespējami ilgi saglabātu pozitīvos ieguvumus no programmas ietvaros paveiktā.

Taču radikāli situāciju grants ielās iespējams uzlabot tad, ja tajās izbūvē cieto segumu un lietus ūdens kanalizācijas tīklus. Šogad deputāti, lemjot par budžeta grozījumiem, izvēlējušies atbalstīt tieši šādu stratēģiju – grants ielu asfaltēšanai piešķirti  kopumā 200 000 eiro.

Cietais segums tiks izbūvēts piecos grants ielu posmos. Vienā no ielām, Dārza ielā, tiks izbūvēta arī lietus ūdens savākšanas sistēma un ietve, tātad veikta posma kompleksa pārbūve. Vēl, papildus brauktuves asfaltēšanai, ietves tiks izbūvētas Arnolda ielā.

Grants ielu asfaltēšana paredzēta: Elizabetes iela posmā no Ziemeļu ielas līdz Kviešu ielai; Dārza iela no Zirņu līdz Ālandes ielai; Pupu iela no Apšu ielas līdz Ganību ielai; Arnolda iela no Uliha līdz Dzintaru ielai un Arnolda iela no Alejas ielas līdz Uliha ielai.

Deputātiem sagatavotais šogad asfaltējamo grants ielu sākotnējais saraksts bija divas reizes garāks, taču visas vēlmes nebija iespējams iekļaut veicamo darbu plānā. Prioritāte dota tām ielām, kuru tuvumā ir  izglītības iestādes, ielām, kurās  asfalta uzklāšanu iespējams veikt, plaši nepārbūvējot apakšzemes komunikācijas. Vēl viens kritērijs – vai posmam ir savienojums ar maģistrālajām ielām un pilsētas centru.

Sakārtos lietus ūdens noteces
2017. gadā Graudu ielā no Jūras ielas līdz Vītola ielai tika izbūvēts jauns lietus ūdens noteces tīklu posms, lai novērstu Pasta, Graudu un Vītolu ielas krustojuma applūšanu, ko šeit piedzīvojām lietavu laikā.

Šogad būvdarbi notiks Graudu, Valdemāra un Republikas  ielā. Lietus ūdens novadīšanai vairs neizmantosim vecos un neefektīvos sadzīves kanalizācijas tīklus. Jaunie tīkli pēc visu būvdarbu kārtu izpildes tiks pieslēgti pie pagājušā gadā izbūvētā lietus ūdens kolektora Graudu ielā, tālāk – Jūras ielā.

Pagājušā gada nogalē plašas teritorijas applūda Jūrmalas parkā, ieskaitot stadionu "Daugava”, kur bija nepieciešama ūdens atsūknēšanu. Lai mazinātu parka applūšanas draudus, šogad plānota lietus ūdens noteces tīklu projektēšana un, iespējams, arī daļēja izbūve Jūrmalas parkā.

Kolektora posms virzīsies no Peldu un Liepu ielas krustojuma līdz stadionam.

Lietus ūdens noteces izbūves un projektēšanas darbiem šogad plānoti 260 188 eiro.

Pārbūvēs krustojumus, veidos gājēju pārejas
Šogad īstenos pirms vairākiem gadiem iecerēto projektu, kas paredz uzlabot mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošību Uliha ielas un Klaipēdas ielas krustojumā.
Plānots, ka darbi šajā objektā varētu sākties aprīlī. Uliha ielā pirms krustojuma ar Klaipēdas ielu izbūvēs gājēju drošības saliņu, veiks blakus esošos ietvju pārbūvi, ierīkos apgaismojumu, uzstādīs jaunas ceļazīmes, drošības barjeras, atbilstoši SIA "Evolution Road” izstrādātajam būvprojektam.

Paredzēts projektēt un izbūvēt gājēju pārejas arī Klaipēdas ielas un Jūrmalas ielas krustojumā, Ezera ielā un Atmodas bulvārī.

Notiks regulējamas gājēju pārejas izbūve Brīvības ielā, pie "Enkura”, kā arī Stārķu ielas, Miežu ielas un Ventspils ielas krustojuma pārbūve, uzlabojot segumu un satiksmes organizāciju.

Atsevišķi ietvju izbūve vai atjaunošana notiks Mežu ielā, Autoru ielā no Lāčplēša ielas līdz T. Breikša ielai un Lāčplēša ielā no Autoru ielas līdz Tirgus ielai.


Sludinājums

Phe šādu saimniekošanu
07:18 | 16/04/18
ZIŅOT
(-4)
(8)
+

Par 5 miljoniem neko jēdzīgu tā arī pilsētā neizdarīs. 1 km garumā noasfaltēs ielas, nomainīs 2 luksoforus, 300 metru garumā ūdensnoteces, salabos ap pāris privātmājām nelielus grants ceļa posmus, pabeigs vairumam liepājniekiem reti izmantojamo Grīzupes ielu un kaut kādiem šmuļiem no pāris daudzdzīvokļu mājām salabos pagalmus. Ļoti šauru interešu pārstāvniecība.

Pfū..
08:05 | 16/04/18
ZIŅOT
(-1)
(10)
+

un vēl par 529 tūkstosiem uzliksiet kaut kādu mistisku gaismas skylptūru kuru nosauksiet par Jūrniecìbas muzeja ekspozīciju!

kad
09:07 | 16/04/18
ZIŅOT
(-1)
(4)
+

savedīs kārtībā F,Grīniņa ielas ietves,solīja jau pāris gadus atpakaļ kad ostkomieši rakās.

h
10:09 | 16/04/18
ZIŅOT
(-2)
(9)
+

toties mums bus tornis locekla forma par 1/2 miljonu

Štāla k-gs!
12:28 | 16/04/18
ZIŅOT
(-1)
(6)
+

Un kāpēc Arnolda ielu asfaltēs - vai tālab, ka Prūsim logi noput?

Prūsis
13:16 | 16/04/18
ZIŅOT
(-0)
(6)
+

Prūsis kā niere taukos iekārtojies. Caurām dienām to vien dara kā dēž Tviterī un par to vēl algu saņem.

Hmm
15:47 | 16/04/18
ZIŅOT
(-0)
(3)
+

Sudraba Edzus posms piesledzas pie Livu apla un masinas nes apli puteklus un skembas. Sajuta ka laukos. Plavu ielu ka sola ta sola. Ietves faktiski neatjaunos. Protams pozitivi ka bus brauktuve un veloceli Grizupes un Kapsedes ielas. Nav gan skaidrs kaprc spitigi jabaksta tos cehus Kapsedes iela, kad centraa pilns ar teritorijam, Feniksa iela, Parka iela, Ostmalaas. Par Arnolda ielu raksta ta it ka tas nebutu viens posms, lai.izklausitos it ka tiesam tiktu piecas ielas taisitas. Mes tak neesam lunji lai uzkertos. Par pagalmiem +1. Citadi esosas asfalta ielas praktiski netiks asfaltetas necik

Hmm
15:49 | 16/04/18
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Ja, un aizmirsu piebilst ka parkaa un citur centra tak vajag reizi 30 gados brugetas ielas parbruget. Citadi tas brugis daudz kur tik nelidzens, ka 20cm augstuma amplitida uz kvadratmetru

Hmm
15:53 | 16/04/18
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

Un pedejais, lai ielas kalpotu 2x ilgak, nepiciesams katru gadu hermetizet ar bitumenu vai tml šuves asfaltaa kas veidojas del nolietojuma un ziemas apstaklu iespaida un kas kad paliek lielakas tad tur ziema vairak udens krajas un sasalstot uzlauz asfaltu veidojot bedres. Pec tam remonts 50x dargaks

Hmm
15:55 | 16/04/18
ZIŅOT
(-0)
(4)
+

Saciet slaucit ielas un vakt smilts kalnus. Staigajot pa centru iespaids ka butu tuksnesi no smilts un smekus tonnam

Jeblonskis
21:31 | 16/04/18
ZIŅOT
(-2)
(3)
+

Nu, tādu Domi ievēlējāt.

Veloceliņu paradīze, tikai nevar ar velosipēdu uz centru aizbraukt, kā arī kanālu šķērsot.

Centrā neizbraucamas ielas un grausti, kā pēc artilērijas uzbrukuma, bet prioritāte ir Seskuļa luksoforiem. Debīliķu pilsētai spoža nākotne.

murana
11:53 | 17/04/18
ZIŅOT
(-0)
(1)
+

vedu ārzemju viesus atrādīt baseina ielu, kauns un negods :D

Baseins
18:11 | 19/04/18
ZIŅOT
(-0)
(0)
+

Baseina iela ir sapuvuso graustu rajons, parsvara dzeraju paradize. Tur pa lielam vajadzetu ar maju grauzeju nolidzinat ar zemi kadas padsmit ekas un bus ok. Centra nemaz tik slikti vairs nav. Cerams ka sogad vel pa paris graustiem bus mazak. Izskatas ka pasvaldibas programma vesturiska centra eku atjaunosanai strda, vienigais, esosais lidzfinansejums ir japieckarso.

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki