Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Pagājis gads, kopš atklāta jaunā tramvaja līnija


atlikušas 250 zīmes


Pagājis gads, kopš atklāta jaunā tramvaja līnija (5)

Autors: Dace Gruntmane
Piektdienā, 30. maijā, 2014 | BIRKAS: tramvajs , Aigars Puks , Vilnis Vitkovskis , pilsētvide , ielu remonts
Izdrukāt Ziņot

Pagājis gads, kopš svinīgi atklāja jauno tramvaja līniju uz Ezerkrastu. Atbildot uz portāla jautājumu, uzņēmumā "Liepājas tramvajs" droši saka, ka lēmums pagarināt līniju bija pareizs.

"Jaunā tramvaja līnija ir pieņemta, novērtēta un izmantota", ar gandarījumu saka šī projekta vadītājs Vilnis Vitkovskis. "Esam jau pieraduši, ka M.Ķempes iela nelīdzinās grumbainai večiņai, esam iemīlējuši tās jaunos vaibstus ar sakārtotu ceļa satiksmi, apzaļumotiem laukumiem un Liepājai tik raksturīgo tramvaja kustības ritmu. Esmu pārliecināts, ka tramvaja līniju pagarinās arī uz Laumas rajonu, tas ir tikai laika un pacietības jautājums. Visi sapņi reiz piepildās."
Vaicāts, ar kādām sajūtām jaunās tramvaja līnijas pirmo gadadienu sagaida "Liepājas tramvajs" kolektīvs, tā vadītājs Aigars Puks atzīmē, ka šī gada laikā tramvaja līnijā veikti turpat 94 tūkstoši reisu, nobraucot 700 tūkstošus kilometru.

"Tie ir visai iespaidīgi skaitļi, bet tikai skaitļi, aiz kuriem ir tramvaja vadītāju paveiktais, apkalpojošā personāla darbs un administrācijas rūpes. Tās ir iespējas Ezerkrastā dzīvojošajiem ērti un ātri nokļūt pilsētas centrā, Jaunliepājā. Esmu pārliecināts, ka tramvajs ir labākais sabiedriskais transports mikrorajonos, kuros liels iedzīvotāju blīvums. Zinu, ka daudzi Ezerkrasta iedzīvotāji mainījuši savus paradumus un no personīgajām mašīnām pārsēdušies sabiedriskajā transportā, un tas ir ieguvums visiem liepājniekiem, kam rūp vides piesārņojuma samazināšana. Ja runājam par šo konkrēto tramvaja līnijas pagarināšanas projektu, tad ieguvēji ir visi, kas varbūt nebrauc ikdienā ar tramvaju, bet lieto tos komunālos inženiertīklus, kas ir zem Tukuma, Ventas un Ķempes ielām, ieguvēji ir visi, kas tagad droši pārvietojas pa šīm ielām, visi, kas ikdienā var priecāties par sakārtotu vidi un tās pieejamību gan jaunajām māmiņām, gan cilvēkiem ar īpašām vajadzībām."

Šodien, 30.maijā noslēdzās cenu aptauja "Par tiesībām piegādāt un uzstādīt luksoforu vadības sistēmas komponentes, kā arī veikt signālplānu korekcijas tramvaja līnijas objektos", kurā piedalījās trīs pretendenti. "Iepirkumu komisija izvērtēs visus pieteikumus. Luksoforu vadības sistēmas sakārtošana ir loģisks solis, lai jaunajā tramvaja līnijā satiksmes kustība būtu organizēta tā, lai gan tramvajs, gan autovadītāji varētu maksimāli ātri un droši šķērsot krustojumus, par prioritāti nosakot tramvaju satiksmi", par turpmākajiem plāniem stāsta A.Puks.

"Līdz nākamā gada augustam plānots pabeigt esošo sliežu ceļu renovācijas darbus Rīgas, Brīvības un Klaipēdas ielās. Ar šiem darbiem pieliksim punktu konkrēti šim projektam, cerībā, ka arī turpmāk pratīsim piesaistīt ES fondu līdzekļus tramvaja satiksmes attīstībai Liepājā."


Sludinājums

Aija
17:56 | 30/05/14
ZIŅOT
(-3)
(6)
+

Laba lieta tramvajs!

Andron Mc
02:19 | 31/05/14
ZIŅOT
(-7)
(1)
+

Nu, protams, kas ta cits kuņai asti...

Jēga
09:57 | 31/05/14
ZIŅOT
(-3)
(2)
+

Vajadzēja jau nu to līkumu gar Centrālkapiem un pa Ganību ielu līdz Tukuma ielai - tas būtu īstais maršruts!

Ups4
13:01 | 31/05/14
ZIŅOT
(-1)
(3)
+

Atvainojiet, bet man tas trumulis, kā zaķītim- stop signāls. Nēesmu pat, 3 gadu laikā, tajā transportā iekāpis, jo manos maršrutos tas neietilpst. To var teikt apmēram ouse no Liepājniekiem. Braucu ar "Vellapēdu" vai auto.

un... :)
22:34 | 01/06/14
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Atdodiet tramvaju līdz Karostas tiltam!

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki