Vietējās reģionu radiostacijas laika gaitā apvienosies un vietējie radio izzudīs, savukārt radiostacijas no Rīgas aizvien vairāk centīsies paplašināt apraidi reģionos - šādu prognozi, vērtējot nākotnes tendences komercmediju tirgū,

 intervijā aģentūrai BNS paudusi Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja vietniece Dace Buceniece.
Radio tirgū patlaban iezīmējies, ka vietējās radiostacijas apvienojas ar citiem reģionālajiem radio vai arī likvidējas, jo uzturēt nelielu vietējo radiostaciju izmaksā pārāk dārgi un arī vietējās pašvaldības līdzekļu trūkuma dēļ bieži vien vairs nespēj nodrošināt dotāciju lokāla radio darbībai.
Tāpat Latvijas radiostaciju tirgū vairākas radiostacijas, pārsvarā krievu valodā raidošās, kas guvušas pietiekamu popularitāti Rīgā, vēlas iegūt raidīšanas frekvences reģionos, par ko liecina arī pieteikumi NEPLP rīkotajos konkursos.
Pēc Daces Bucenieces teiktā pašlaik NEPLP izsludinātajā konkursā pieteikumos izteikta radiostaciju vēlme sākt darbību vairākās vietās, tostarp arī Liepājā.
"Pārsvarā tā tendence ir, ka vietējo radio fenomens izzudīs, visi iet uz konsolidāciju, saplūšanu. Tas ir tas ceļš, kādā attīstīsies komercradio nozare. To apliecinājuši arī paši radio pārstāvji. Nav vairs ekonomiski lietderīgi uzturēt vienu mazu staciju ārpus lielām pilsētām," saka Buceniece.
Neraugoties uz šādām pesimistiskām prognozēm, Liepājā raidošais „Rietumu Radio” par savām pozīcijām ir pārliecināts. Kā portālam sacīja Mārtiņš Gineitis: „Mūsu pozīcijas ir stabilas, pēdējā gada laikā esam auguši, paplašinājuši darbību, veikuši pētījumus un klausītāju, kā arī klientu aptaujas. Maksimāli koncentrējam resursus labāka rezultāta sasniegšanai.”
Reģionālajām stacijām salīdzinoši ar nacionālajiem medijiem ir vairāk plusu nekā mīnusu, uzskata M. Gineitis. „Reģionālās radio stacijas var vairāk fokusēties un piemēroties saviem klausītājiem. Praksē pierādījies, ka noteikts fokuss un satura (ziņas, mūzika, tematiskie bloki, pozicionējums u.c.) pielāgošana klientu interesēm nodrošina augstāku lojalitāti un klausītāju atsaucību. Turklāt tāds lokāls medijs kā radio, informāciju var sniegt visoperatīvāk, un tas ir ievērojams ieguvums, salīdzinot ar rakstošo presi, TV vai internetu. Tāpat uzskatām, ka reģionālo mediju loma tikai un vienīgi palielināsies.”