Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Tramvaja tilta rekonstrukcija norit saskaņā ar grafiku


atlikušas 250 zīmes


Tramvaja tilta rekonstrukcija norit saskaņā ar grafiku

Autors: irliepaja.lv
Pirmdienā, 08. janvārī, 2018 | BIRKAS: Lielā iela , tramvaja tilts , remonts , rekonstrukcija , Rīgas tilti , Grobiņas SPMK , Liepājas tramvajs , CTB
Izdrukāt Ziņot
FOTO: Rīgas tilti

Kopš uzsākta tramvaja tilta rekonstrukcija, pagājuši jau teju trīs mēneši. Portāls interesējās, kas jau paveikts un kādi darbi vēl priekšā, un kā remontu ietekmē laika apstākļi.

Ilgi plānoto tramvaja tilta rekonstrukciju uzsāka oktobra vidū, un nu jau gandrīz trīs mēnešus uz tilta notiek remontdarbi. Sākotnējo apjukumu par satiksmes organizācijas izmaiņām vairs nemana, bet ko šajā laikā paveikuši būvnieki? Tramvaja tilta būvdarbu vadītājs Roberts Kuiva piedāvāja portālam iepazīties ar paveikto darbu atskaitēm par decembri.

Saskaņā ar SIA "Rīgas tilti" tehnisko atskaiti, līdz gadumijai paveikts diezgan daudz, turklāt uz tilta strādā pat vairākas firmas. Decembrī tilta remontdarbos piedalījušies "Rīgas tilti", "CVS", "Grobiņas SPMK", "Ceļu, tiltu būvnieks". Lai arī kopumā būvnieki strādā vai katru dienu, arī pēc tumsas iestāšanās, ir darbi, ko paveikt kā plānots traucē laika apstākļi. Piemēram, atsevišķu ceļa seguma posmu asfaltēšana. "Ceļu, tiltu būvnieks" atskaitēs pie plānotajiem darbiem norādījis, ka asfaltēšana varēs notikt tikai pie labvēlīgiem laika apstākļiem.

Decembrī tilta slēgtajā pusē stiprināti tilta balsti, demontēts vecais segums, stiprinātas sijas un veikti citi uzdevumi, kas nodrošinās tilta labu kalpošanu. Savukārt Lielā ielā turpinājās komunikāciju nomaiņa, tur jau daļēji samontētas arī jaunās tramvaja sliedes.

Pagājušajā nedēļā bija plānots izveidot veidņus monolītas brauktuves plātnes betonēšanai un stiegrojumu brauktuves plātnei; esošās brauktuves plātnes remonts, apmetot ar roku; siju pastiprināšana vidējā laidumā; monolīta dzelzsbetona brauktuves plātnes betonēšana; deformācijas šuvju izbūve virs krasta un kanāla balstiem; salizturīga materiāla iestrāde zem tramvaja ceļa; ģeokompozīta ieklāšana zem sliežu ceļiem; šķembu ieklāšana zem sliežu ceļiem; gropjplātņu montāža; sliežu un gulšņu restu montāža.

"Liepājas tramvaja" sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Gruntmane portālam pastāstīja, ka šobrīd liepājniekiem jābūt īpaši uzmanīgiem, šķērsojot Lielo ielu pretī Liepājas Universitātei – šeit vairs nav oficiālas gājēju pārejas. Viņa norāda, ka šajā vietā ielu šķērsot drīkst, taču šī vieta vairs nav iezīmēta kā pāreja, jo tramvajam tur ir sarežģīti nobremzēt, tāpēc gājējiem jābūt uzmanīgiem.

Jau esam rakstījuši, ka iepirkuma konkursā par tramvaja tilta renovāciju uzvarēja SIA "Rīgas tilti". Līguma summa ir 5 173 139,62 eiro plus un PVN, kopā 6,23 miljoni. Būvdarbus jāpabeidz 18 (astoņpadsmit) mēnešu laikā pēc būvlaukuma nodošanas SIA "Rīgas tilti" rīcībā, tātad, ja nebūs nekādu šķēršļu, tramvaja tiltu brīvi izmantot atkal varēs 2019.gada pirmajā pusē.


Sludinājums

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki