Ziņot redaktoram

Šis teksts tiks nosūtīts portāla administrācijai, lai izlabotu, precizētu vai papildinātu rakstu.

Tramvaja tilta vēsturiskās čuguna margas saglabās


atlikušas 250 zīmes


Tramvaja tilta vēsturiskās čuguna margas saglabās (12)

Autors: Sarmīte Pujēna
Otrdienā, 24. oktobrī, 2017 | BIRKAS: tramvajs , tramvaja tilts , Indulis Kalns , tramvajs , rekonstrukcija
Izdrukāt Ziņot
Tramvaja tiltam raksturīgās margas būs redzamas arī pēc tilta rekonstrukcijas.
Tramvaja tiltam raksturīgās margas būs redzamas arī pēc tilta rekonstrukcijas.
FOTO: irliepaja.lv

Mākslinieci Irinu Tīri satrauc fakts, ka, iespējams, rekonstruējot Tramvaja tiltu, varētu zust vēsturiskās čuguna margas, kā tas jau reiz notika ar Hanzas un arī vecā Dzelzceļa tilta margām.

Pilsētas galvenais arhitekts Indulis Kalns portālam irliepaja.lv pastāstīja, ka tāda doma – nomainīt vecās margas – ir bijusi, taču vairāku apsvērumu dēļ atmesta.

"Vēsturiskās čuguna margas tiks saglabātas, zudīs vienīgi abas "kabatas" tilta vidū, jo uz šo paplašinājumu rēķina tiks palielināta gājēju un velosipēdistu zona."

Jau vēstīts, ka 1961.gadā atklātā Tramvaja tilta (tas ieņēma 1881. gadā atklātā Hanzas tilta vietu) un Lielās ielas rekonstrukcija ir noslēdzošais posms iesāktajai tramvaja sliežu ceļu rekonstrukcijai, kas nepieciešama, lai pa tiem varētu braukt zemās grīdas tramvaju vagoni. Sākot kursēt šiem tramvajiem,  mazināsies tehnisko avāriju risks, palielināsies pasažieru komforta līmenis, samazināsies trokšņi, tiks nodrošināta pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem un bērnu ratiņiem.

Projekts paredz gan Lielās ielas un tramvaja līnijas sakārtošanu, gan Tramvaja tilta paplašināšanu.

Plānotās projekta kopējās izmaksas, kas paredz arī vairāku zemās grīdas tramvaju vagonu iegādi, ir 15 294 117,65 eiro, no kuriem Eiropas fondu finansējums – 12 195 529,41 eiro.


Sludinājums

xt
11:58 | 24/10/17
ZIŅOT
(-24)
(8)
+

Vai ir kāds makets, kāds tas tilts izskatīsies, kur to var aplūkot. Es personīgi nebūtu pret margu nomaiņu pret ko mūsdienīgāku

yyyyyy
12:56 | 24/10/17
ZIŅOT
(-1)
(29)
+

Ari es gribētu zināt,kur var apskatīt maketu kāds tilts izskatīsies pēc pārbūves, čuguna margas ir skaistas, citas nevajag!Bet, kur var apskatīt ,kāds tilts izskatīsies ?????

Lorita
13:05 | 24/10/17
ZIŅOT
(-1)
(16)
+

Es ļoti ceru, ka margas paliks. Nebūs beigās kādi "pārsteigumi". Tās tikpat kā vizītkarte.

mss
13:26 | 24/10/17
ZIŅOT
(-7)
(12)
+

Vienīgi vinjas par zemu, nedroša sajuta ejot par tiltu !

990
07:18 | 26/10/17
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Tur jau tas trotuārs uzbetonēts uz kādi 40 cm

Sajūta
13:36 | 24/10/17
ZIŅOT
(-4)
(10)
+

pastiprinās - brāzmainā vējā minoties ar velo ;)

Klucis
16:27 | 24/10/17
ZIŅOT
(-3)
(11)
+

Nevajag citas margas. Tikai esošām margām jāpiestirina attiecīga garuma armatūras režģis, lai braucot ar velosipēdu lielās vēja brāzmas neiepūstu velosipēdistus kanālā.

...
21:14 | 24/10/17
ZIŅOT
(-1)
(6)
+

Nav dzirdets, ka kāds butu iepūsts.

Klucēns
17:44 | 24/10/17
ZIŅOT
(-3)
(15)
+

Noteikti, un augšdaļā nostiept dzeloņstiepli, lai pašnāvniekiem apgrūtinātu mešanos kanāla ledainajās skavās

112
09:35 | 25/10/17
ZIŅOT
(-0)
(2)
+

Slava viedajam Seskam!

mudzis
21:29 | 29/10/17
ZIŅOT
(-0)
(5)
+

Margas ir jāsaglabā. Tikai tās stulbās govju sienamās ķēdes jānovāc un jāpanāk, lai tās tur neatgriežas. Tām ir atvēlēts atbilstošs "objekts".

hai!
06:35 | 30/10/17
ZIŅOT
(-1)
(0)
+

kāpēc visi remontdarbi notiek rudenī ,ziemā?!

Pievienot komentāru

KOMENTĒT
Es, pievienojot, šo komentāru, piekrītu portāla lietošanas noteikumiem.
* Obligāti aizpildāmie lauki