Vēstule, ko uzņēmējs Ivars Kesenfelds uzrakstījis „Kurzemes Vārdā” žurnālistam, tapusi, izlasot Viktora Ulberta publikāciju laikrakstā.

Izlasot šodien „KV” Jūsu rakstu “Tramvajs aizbraucis”, it kā jājūtas pagodinātam, ka man ir tāda ietekme uz U.Seska vadīto pašvaldību, ka domes amatpersonas mana savtīgā biznesa dēļ netaisās pagarināt tramvaja līniju līdz Dienvidu kapsētai, tādejādi daudziem pilsētas iedzīvotājiem radot grūtības nokļūt pie savu tuvinieku kapuvietām.

Pēc Jūsu teiktā, šis pašvaldības antisabiedriskais lēmums ticis pieņemts tāpēc, lai neapgrūtinātu mana uzņēmuma SIA ‘’Rietumkrasts” uzbūvētā dzīvojamā kompleksa iedzīvotājus ar “rībošo un grabošo” tramvaju.

Gribētu izteikt dažus minējumus, kāpēc radies šis ''1.aprīļa” cienīgais raksts:
 
Vai nu „KV” raksta “Tramvajs ir aizgājis” autoram kaut kas cits ir „aizgājis”...

Vai varbūt ir kāds mazāk ticams iemesls: tas, ka es, kā deputāts, esmu uzdrošinājies pieprasīt Liepājas pašvaldības kontu izdrukas, kurās detalizēti var redzēt pašvaldības finanšu tēriņus, tajā skaitā arī naudas plūsmas uz „KV” un tā „adoptēto” “TV Kurzeme”, par ko arī esmu izrādījis ziņkāri.

Pagaidām man gan ir bijis atļauts iepazīties tikai ar triju pašvaldības bankas kontu izdrukām (Liepājas pašvaldībā ir vairāk nekā 20 bankas kontu), un tikai no šiem trim man atrādītajiem kontiem 2011.gadā „KV” kopā ar „TV Kurzeme” no pašvaldības par dažādiem pakalpojumiem saņēmusi Ls 62 400...
 
P.S.
Ieteikums Viktoram Ulbertam un viņa priekšniekam šefredaktoram Andžilam Remesam: „KV” varētu detalizēti iepazīties ar pašlaik izbūvējamās tramvaja līnijas apstiprinātajām tāmēm un reālajām darbu izpildēm, iespējams, ka tur kaut ko varētu “ieekonomēt”, un varbūt no šīs “ekonomijas” vēl varētu pagarināt tramvaja līniju līdz Dienvidu kapiem! Jo, manuprāt, pašreizējās tramvaja līnijas izmaksas uz vienu kilometru ir fantastiskas, salīdzinot ar līdzīgiem projektiem Eiropas Savienībā.